eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaInformacja kolejowa › Re: Informacja kolejowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!news2.euro.net!feeder.news-service.com!cyclone01.ams2.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!npeersf02.ams.highwinds-media.com!newsfe18.a
    ms2.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <7...@x...googlegroups.com>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <4...@w...googlegroups.com>
    <xpmy8y9l6o63.37oyzsop5p05$.dlg@40tude.net> <i3cqtr$ji$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@z...googlegroups.com>
    <i45i0h$bai$1@inews.gazeta.pl>
    <v...@4...com>
    <i4d9le$eb7$1@inews.gazeta.pl> <4c6a50dc$1@news.home.net.pl>
    <m...@4...com>
    In-Reply-To: <m...@4...com>
    Subject: Re: Informacja kolejowa
    Lines: 9
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Organization: virginmedia.com
    Message-ID: <p_Nao.61077$Vv6.46540@hurricane>
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2010 09:47:01 UTC
    Date: Wed, 18 Aug 2010 10:47:00 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:231787
    [ ukryj nagłówki ]



    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:mfol66dh549v8e4p0g3ji8grlfgfq3hsip@4ax.com...
    > On Tue, 17 Aug 2010 11:05:17 +0200, Araneus Diadematus wrote:
    >>Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz lwią
    >>część pokrywają sami dzwoniący :P
    >>A jak to jest w Usiech,
    >
    > http://www.greyhound.com/
    >
    > 1-800-231-2222
    >
    > Ale usiech to inny swiat, tam wszystko od zawsze zalatwialo sie na
    > telefon :-) A pekaesem to tylko przedostatnia biedota podrozuje :-)
    >
    >>czyn innych krajach UE?
    >
    > http://www.nationalexpress.com/
    > Oni lekko ukrywaja swoj, chyba normalny numer.
    >
    > 44 (0) 8717 81 81 78
    > Opening hours are 08:00 to 20:00 Monday to Sunday (UK time). Calls
    > cost a maximum of 10 pence a minute for BT customers. Mobile and other
    > networks may vary.
    >
    > http://www.bahn.de/
    > Oni jeszcze bardziej tna koszty.
    >

    Sadze, ze tego nie da sie porownac. Bo to troche inaczej dzialalo i dziala
    niz w Poslce.
    W UK z tego co moil rzad w grudniu 97% gospodarstw domowych ma dostep do
    bradbandu (szybki internet)
    Tu wszystko sie spycha do zalatawiania online. Dlatego telefony zawyza sie
    koszty by ludzi zniechecic a zachecic do online.
    np. linia pomocy virginmedia jesli dzwonisz z innego niz ich telefonu kasuje
    cie 50p za minute, z ich telefonu jest darmowa:)
    Ale rowniez za darmo dla kazdego jest pomoc na grupie dyskusyjnej na ktorej
    siedza ich serwisanci i poprzez ta grupe mozesz umowic inzyniera w domu.
    Z autobusem czy pociagiem jest podobnie. Owszem w sytuacji bycia na
    kompletnym zadupiu jest problem. Ale praktycznie kazda wiocha ma w swoim
    urzedzie dostep do internetu i go udostepnia na potrzeby ludzi. Tak samo
    bibiloteka. Wiec generalnie dostep do netu wcale nie jest duzo mniejszy niz
    np. dostep do automatow telefonicznych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: