  • 1. Data: 2010-07-21 10:34:22
    Temat: Poszukuje - diagramu jak odwrocic rozmowe z telemarketerem
    Od: Wwieslaw <j...@g...com>

    Czolem,

    Spotkalem kiedys w sieci diagram, pokazujacy jak odwrocic rozmowe z
    pracownikiem call center - m.in. doprowadzajac do rozmowy na temat
    skad dostal ta robote, ile zarabia etc... :)
    Wydaje mi sie, ze link pochodzil z P.M.T. - ale nie moge sie go
    doszukac.

    Poratuje ktos z bookmarkow.innego zrodla?

    Pozdrawiam
    Wieslaw

  • 2. Data: 2010-07-21 10:39:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wwieslaw pisze:
> [...]
    > Wydaje mi sie, ze link pochodzil z P.M.T. - ale nie moge sie go
    > doszukac.
    >
    > Poratuje ktos z bookmarkow.innego zrodla?

    http://www.xs4all.nl/~egbg/counterscript.html

    W sam raz dla blondynek, które odebrać telefon potrafią, ale pomyśleć,
    czy ktoś po drugiej stronie oferuje coś korzystnego, czy nie - to już nie :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-21 11:38:31
    Od: Wwieslaw <j...@g...com>

    On 21 July, 12:39, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > http://www.xs4all.nl/~egbg/counterscript.html
    >
    > W sam raz dla blondynek, które odebrać telefon potrafią, ale pomyśleć,
    > czy ktoś po drugiej stronie oferuje coś korzystnego, czy nie - to już nie :)

    Dzieki, o to chodzilo. A co w przypadku blondynow, ktorzy po
    przedstawieniu sie telemarketera i ujawnieniu jego mocodawcy wiedza,
    czy planuja w budzecie wydatki w danej branzy?

    Wieslaw

  • 4. Data: 2010-07-21 11:47:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wwieslaw pisze:

    > Dzieki, o to chodzilo. A co w przypadku blondynow, ktorzy po
    > przedstawieniu sie telemarketera i ujawnieniu jego mocodawcy wiedza,
    > czy planuja w budzecie wydatki w danej branzy?

    Co to znaczy "nie planują wydatków w tej branży"? Czy jeśli aktualnie
    nie planuję zakupu maszyny do produkcji pączków, to powinienem zbywać
    każdego, kto mi ją oferuje?

    Podstawowe pytanie jest: a za ile mi Szanowny Telemarketer coś oferuje?

    Biznes to biznes, jak ktoś do mnie dzwoni, to chętnie słucham co ma
    mi to powiedzenia. Tradycyjna żydowska żyłka do handlu jest bardzo wskazana.

    Choćby z tego powodu, aby nie popełnić takiego błędu, kiedy ja do
    kogoś zadzwoniłem i chciałem porozmawiać o dalszej odsprzedaży jego
    produktów, ale właściciel (a częściej sekretarka) zaślepiona obowiązkiem
    zbywania rozmów, wzięła mnie za osobę, która sama chce coś sprzedać, a
    nie od nich coś kupić.

    Jak ktoś potrafi konkretnie rozmawiać, to i przez telefon biznes
    uzgodni.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-07-21 11:56:20
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Biznes to biznes, jak ktoś do mnie dzwoni, to chętnie słucham co ma mi
    > to powiedzenia.

    biznes to czas, ja wole sie skoncentrowac na swoim, niz handlowac wszystkim

    > Tradycyjna żydowska żyłka do handlu jest bardzo wskazana.

    nie posiadam, czyzbym byl, tfu, aryjczykiem ?

  • 6. Data: 2010-07-22 08:50:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Jul 2010 03:34:22 -0700 (PDT), Wwieslaw
    <j...@g...com> wrote:

    >Spotkalem kiedys w sieci diagram, pokazujacy jak odwrocic rozmowe z
    >pracownikiem call center - m.in. doprowadzajac do rozmowy na temat
    >skad dostal ta robote, ile zarabia etc... :)
    A to az diagram potrzebny? :) Nie da sie z glowy? :)

    WAM

  • 7. Data: 2010-07-23 10:36:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

> [...]
    > powinienem zbywać każdego, kto mi ją oferuje?
    > Podstawowe pytanie jest: a za ile mi Szanowny Telemarketer coś

    Czasem tak, a czasem nie. Np wiesz jaki masz zbyt na paczki i nawet
    jak maszyna bedzie za cwierc rynkowej ceny to moze nie warto brac
    :-)

    > Biznes to biznes, jak ktoś do mnie dzwoni, to chętnie słucham
    > co ma mi to powiedzenia. Tradycyjna żydowska żyłka do handlu jest
    > bardzo wskazana.

    Tylko ze w pewnym momencie mowisz "nie, k*, nie potrzebuje wozka,
    telefonu, garnituru, kremu - potrzebuje spokoju zeby zarabiac na
    swojej robocie :-)

> [...]
    > obowiązkiem zbywania rozmów, wzięła mnie za osobę, która sama
    > chce coś sprzedać, a nie od nich coś kupić.

    Jakos kiepsko dzialales - bylo wyraznie mowic ze z dzialem zbytu a
    nie zakupow :-)

    Albo i on ma juz dosc kolejnych telefonow od sieci dystrybucji,
    ktore maja tylko jeden maly warunek - upust 60% :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-07-23 10:39:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    J.F. pisze:

    > Czasem tak, a czasem nie. Np wiesz jaki masz zbyt na paczki i nawet jak
    > maszyna bedzie za cwierc rynkowej ceny to moze nie warto brac :-)

    Warto, choćby dlatego, aby ją opchnąć dalej za 75%.

    > Tylko ze w pewnym momencie mowisz "nie, k*, nie potrzebuje wozka,
    > telefonu, garnituru, kremu - potrzebuje spokoju zeby zarabiac na swojej
    > robocie :-)

    To chyba znak, że warto przejść na emeryturę, albo może jakieś
    proszki na uspokojenie brać? ;)

> [...]
    > Albo i on ma juz dosc kolejnych telefonow od sieci dystrybucji, ktore
    > maja tylko jeden maly warunek - upust 60% :-)

    Co za problem? Kolejny "argument" tych co nie chcą kupić - "mam duże
    rabaty". Duże rabaty świadczą tylko o wysokiej cenie wyjściowej.
    Podwyższy się ceny 3 razy i nie ma problemu z rabatem 60% ;)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-07-24 08:47:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Jul 2010 12:39:52 +0200, Liwiusz wrote:
    > To chyba znak, że warto przejść na emeryturę, albo może jakieś
    >proszki na uspokojenie brać? ;)

    To tylko kwestia ilosci tych telefonow i jakosci ofert.
    Przy kilku dziennie, ktore beda nie lepsze niz normalnie dostepne, sam
    pomyslisz ze juz widac jestes emerytem :-)

    P.S. Emmeryci to jest czesty cel telemarketerow :-)

    >Co za problem? Kolejny "argument" tych co nie chcą kupić - "mam duże
    >rabaty". Duże rabaty świadczą tylko o wysokiej cenie wyjściowej.
    >Podwyższy się ceny 3 razy i nie ma problemu z rabatem 60% ;)

    No coz, albo on musi zrozumiem jak ten rynek dziala, albo juz wie ze
    oni wynegocjuja dobra cene, a potem powiedza jaki chca rabat :-)

    J.