  • 21. Data: 2010-08-04 22:51:37
    Temat: Re: Informacja kolejowa
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik D@niel napisał:
    > Dnia 03-sie-10 18:58:56, wiwany napisawszy:
    > z Plusa jest niedostępny (trójtonowy sygnał po wybraniu 19757)

    Nawet z Pomarańcza nie jest. Natomiast z Netii "chodzi" z ostrzeżeniemo
    cenie. W cennikach oczywiście zero informacji :-).

    Przemek

  • 22. Data: 2010-08-13 20:03:32
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Ostatnio z komunikatu powitalnego pod 22 194 36 i 42 194 36 zniknęło
    odesłanie do 197 57 od dnia 1 sierpnia, a ze stron kolejowych info o
    likwidacji tego numeru....
    Czyżby tak wysoka taryfikacja i niedostępność dla komórkowców nowego
    okazały się być zaporowymi dla potencjalnych klientów i podstawą
    decyzji o utrzymaniu numeru dotychczasowego ?

  • 23. Data: 2010-08-14 07:52:35
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:
> [...]
    > okazały się być zaporowymi dla potencjalnych klientów i podstawą
    > decyzji o utrzymaniu numeru dotychczasowego ?

    Straszene. Przecież jest niemożliwe, aby klient, który jest targetem dla
    brandów premium EIC, EC i EN, nie chciał zapłacić ceny premium za
    możliwość wysłuchania bzdur wpisanych do hafasa :-P.

    Przemek

  • 24. Data: 2010-08-15 10:42:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 09:52:35 +0200, Przemysław Kowalik wrote:

    >Straszene. Przecież jest niemożliwe, aby klient, który jest targetem dla
    >brandów premium EIC, EC i EN, nie chciał zapłacić ceny premium za
    >możliwość wysłuchania bzdur wpisanych do hafasa :-P.

    Klient ktory jest targetem dla powyzszych rzadko bedzie musial placic
    cene premium. A ze kolej jak wszyscy szuka kazdej zlotowki to mnie nie
    dziwi. Tylko niech ich tez nie dziwi ze pojade samochodem i nikogo sie
    nie bede pytal.

    Trzeba przyznac ze niedawna proba skorzystania z informacji kolejowej
    przyprawila mnie o spora dawke przeklenstw, a hafas w polskim wydaniu
    dodal zyciu troche adrenaliny.

    J.

  • 25. Data: 2010-08-15 16:59:32
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 15 Sie, 12:42, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Trzeba przyznac ze niedawna proba skorzystania z informacji kolejowej
    > przyprawila mnie o spora dawke przeklenstw, a hafas w polskim wydaniu
    > dodal zyciu troche adrenaliny.
    >
    > J.

    Zupełny to OT, ale Sitkol (http://rozklad.sitkol.pl/bin/query.exe/pn)
    jest dużo przyjaźniejszy.

  • 26. Data: 2010-08-17 06:19:24
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > cene premium. A ze kolej jak wszyscy szuka kazdej zlotowki to mnie nie
    > dziwi. Tylko niech ich tez nie dziwi ze pojade samochodem i nikogo sie

    No właśnie - samochodem, bo już niekoniecznie PKSem. Ci potrafią dać
    czadu jeszcze lepiej niż kulejorze :-P. Naprzykłady:

    Lublin

    http://web.pkswschod.pl/

    0 703 40 33 28 - infolinia PKS WSCHÓD
    | 02.12.2009 - 08:37
    Pod numerem 0 703 40 33 28 od 1 grudnia 2009 r. działa infolinia PKS
    "WSCHÓD".
    Koszt połączenia 2,10 zł netto za minutę połączenia.

    Przejściowo mieli (81)19150 ale wcześniej:

    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,2653079.html
    2005-04-13, ostatnia aktualizacja 2005-04-13 00:00

    Od tygodnia chcąc uzyskać informacje o rozkładzie jazdy autobusów PKS,
    musimy dzwonić na specjalną infolinię. Za rozmowę zapłacimy 10 razy
    więcej niż dotychczas. A wszystko to dla naszego dobra.
    Wybierając numer 747 66 49, nie usłyszymy już w słuchawce głosu pani z
    informacji PKS. Automatyczna sekretarka powiadomi nas, że zmienił się
    numer informacji przewoźnika. Teraz chcąc dowiedzieć się o godziny
    odjazdu autobusów, będziemy musieli wykręcić 10-cyfrowy numer specjalnej
    infolinii. Sekretarka zakomunikuje nam też, że na infolinię dodzwonimy
    się jedynie z aparatów TP SA i komórek. Zaskakująco wysoki jest koszt
    połączenia: 2,06 zł/min z telefonu stacjonarnego i 2,44 zł/min z komórki.

    PKS zmianę numeru tłumaczy dbałością o dobro klienta. - Wiele osób
    skarżyło się, że ma trudności z dodzwonieniem się na naszą informację,
    zarzucano nam też, że nie jest ona całodobowa. Teraz na infolinię można
    dzwonić przez 24 godziny na dobę i nie ma problemów z połączeniem - mówi
    Ryszard Jasiński, dyrektor lubelskiego PKS.

    Infolinię prowadzi zewnętrzna, warszawska firma. Przedstawiciele PKS
    twierdzą, że koszt obsługi linii informacyjnej przez prywatną firmę jest
    mniejszy niż w sytuacji, gdy robiłby to sam przewoźnik. Jednocześnie
    dyrektor lubelskiego PKS zapewnia, że z infolinii będą mogli korzystać
    także abonenci Netii. - Wkradł nam się błąd w nagraniu na sekretarce -
    wyjaśnia.

    Nowe numery

    TP SA - 0 300 300 128

    Netia - 0 701 374 437

    sieci komórkowe - * 720 81 28

    Warszawa

    http://www.pksbilety.pl/

    Kup bilet OnLine!
    Infolinia 0 703 40 33 30

    Wrocław

    http://www.9477.pl/pks_wroclaw.php

    Infolinia PKS - Informacja
    tel. 0-703-30-01-21

    Wałcz

    http://www.rozklady.pl/index.php?op=linki&id=148

    Kontakt, telefony :

    tel. (067) 258 32 71 Centrala telefoniczna
    tel. *7208851 - INFOLINIA PKS dla tel. komórkowych
    tel. 0300300251 - INFOLINIA PKS dla tel. stacjonarnych

    Kołobrzeg (taniocha w porównaniu z tym co wyżej :-) )

    http://www.veolia-transport.pl/tmpl/NewsPageWithList
    ____11162.aspx?epslanguage=ML&ListID=6930

    Infolinia PKS Connex Kołobrzeg

    W celu poprawy jakości obsługi i szybkości uzyskiwanych informacji,
    uruchomiona została TELEFONICZNA LINIA INFORMACYJNA (INFOLINIA).

    Szanowni Podróżni,

    Niniejszym informujemy, że w związku z uruchomieniem nowego systemu
    informacji dla pasażerów korzystających z usług Przedsiębiorstwa
    Komunikacji Samochodowej Connex Kołobrzeg Sp. z o.o., nastąpiła zmiana
    numeru informacji telefonicznej. Pod dotychczasowym numerem telefonu 352
    39 28 nie ma już możliwości uzyskania informacji o połączeniach.
    Informacja o rozkładzie jazdy dostępna jest pod nowym numerem telefonu:

    0 300 200 202 - dla telefonów stacjonarnych, sieć TP S.A. Koszt
    połączenia - 1,05 zł netto - 1,28 zł brutto za pełną minutę połączenia
    (opłata zgodna z decyzja URTiP dotyczącą ,,Opłat za usługi
    telekomunikacyjne z opłata dodatkowa).

    *713 12 - dla telefonów komórkowych, sieć ERA, ORANGE, PLUS. Koszt
    połączenia - 1 zł netto - 1,22 zł brutto za pełną minutę połączenia
    (opłata zgodna z decyzja URTiP dotyczącą ,,Opłat za usługi
    telekomunikacyjne z opłata dodatkowa).

    Opłata za wykonanie połączenia z numerem 0 300 200 202 zostaje
    naliczona dopiero w chwili uzyskania połączenia bezpośrednio z
    konsultantką linii informacyjnej. Nie możliwe jest naliczenie
    jakiejkolwiek opłaty za brak połączeń, ani za połączenie z tzw.
    zapowiedzią, ponieważ takowa na linii informacyjnej 0 300 200 202 - PKS
    Connex Kołobrzeg nie istnieje.

    Od momentu uzyskanego połączenia system nalicza opłaty impulsowo (za
    każde 10 sekund), czyli dopiero po przekroczeniu 60 sekund jest
    naliczana oplata w wysokości 1,05 zł netto lub 1 zł netto, czyli
    odpowiednio 1,28 zł lub 1,22 zł z VAT. Jeśli klient rozmawia 30 sekund
    płaci adekwatnie połowę tej stawki.

    Przemek

  • 27. Data: 2010-08-17 06:36:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 08:19:24 +0200, Przemysław Kowalik wrote:

    >No właśnie - samochodem, bo już niekoniecznie PKSem. Ci potrafią dać
    >czadu jeszcze lepiej niż kulejorze :-P. Naprzykłady:

    Tych PKS'ow sie tyle porobilo, ze juz dawno stracilem orientacje gdzie
    szukac informacji. A wiec .. wsiadam w samochod :-)

    >Nowe numery
    >TP SA - 0 300 300 128

    0-300 nie mieli likwidowac ?

    J.

  • 28. Data: 2010-08-17 07:39:54
    Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 08:36:16 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >0-300 nie mieli likwidowac ?

    Z tego co wiem to nie ma juz 300, jest 703 w jego miejsce.

    Pozdr.

    Lechu

  • 29. Data: 2010-08-17 09:05:17
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i4d9le$eb7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > twierdzą, że koszt obsługi linii informacyjnej przez prywatną firmę
    > jest mniejszy niż w sytuacji, gdy robiłby to sam przewoźnik.

    Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz lwią
    część pokrywają sami dzwoniący :P
    A jak to jest w Usiech, czyn innych krajach UE?

    --
    ((o))
    ((+))

  • 30. Data: 2010-08-17 12:34:58
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Tych PKS'ow sie tyle porobilo, ze juz dawno stracilem orientacje gdzie
    > szukac informacji. A wiec .. wsiadam w samochod :-)

    > 0-300 nie mieli likwidowac ?

    Nie, konwertować na 703 :-). A to info co zapodałem to zdeka nieświeże -
    nie zauważyłeś?

    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,2653079.html
    2005-04-13, ostatnia aktualizacja 2005-04-13 00:00

    PKS Lublin walnął se infolinię na premiumach, potem zmienił to na
    stacjonarne w SN 81 (normalny oraz 9150, późniejszy 19150) a teraz znowu
    ma premiuma 703.

    Przemek