-
21. Data: 2010-08-04 22:51:37
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
Użytkownik D@niel napisał:
> Dnia 03-sie-10 18:58:56, wiwany napisawszy:
>> ...
>> Mi natomiast nie chce się wierzyć, że 19757 jest dostępny jedynie z
>> sieci TP. Że od grudnia TKTelekom nie dogadał się z innymi
>> operatorami.
>> Czy forumowi abonenci innych opów mogliby to potwierdzić ?
> z Plusa jest niedostępny (trójtonowy sygnał po wybraniu 19757)
>
Nawet z Pomarańcza nie jest. Natomiast z Netii "chodzi" z ostrzeżeniemo
cenie. W cennikach oczywiście zero informacji :-).
Przemek
-
22. Data: 2010-08-13 20:03:32
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: wiwany <w...@g...pl>
Ostatnio z komunikatu powitalnego pod 22 194 36 i 42 194 36 zniknęło
odesłanie do 197 57 od dnia 1 sierpnia, a ze stron kolejowych info o
likwidacji tego numeru....
Czyżby tak wysoka taryfikacja i niedostępność dla komórkowców nowego
okazały się być zaporowymi dla potencjalnych klientów i podstawą
decyzji o utrzymaniu numeru dotychczasowego ?
-
23. Data: 2010-08-14 07:52:35
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
Użytkownik wiwany napisał:
> Ostatnio z komunikatu powitalnego pod 22 194 36 i 42 194 36 zniknęło
> odesłanie do 197 57 od dnia 1 sierpnia, a ze stron kolejowych info o
> likwidacji tego numeru....
> Czyżby tak wysoka taryfikacja i niedostępność dla komórkowców nowego
> okazały się być zaporowymi dla potencjalnych klientów i podstawą
> decyzji o utrzymaniu numeru dotychczasowego ?
Straszene. Przecież jest niemożliwe, aby klient, który jest targetem dla
brandów premium EIC, EC i EN, nie chciał zapłacić ceny premium za
możliwość wysłuchania bzdur wpisanych do hafasa :-P.
Przemek
-
24. Data: 2010-08-15 10:42:42
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 14 Aug 2010 09:52:35 +0200, Przemysław Kowalik wrote:
>Użytkownik wiwany napisał:
>> Ostatnio z komunikatu powitalnego pod 22 194 36 i 42 194 36 zniknęło
>> odesłanie do 197 57 od dnia 1 sierpnia, a ze stron kolejowych info o
>> likwidacji tego numeru....
>> Czyżby tak wysoka taryfikacja i niedostępność dla komórkowców nowego
>> okazały się być zaporowymi dla potencjalnych klientów i podstawą
>> decyzji o utrzymaniu numeru dotychczasowego ?
>
>Straszene. Przecież jest niemożliwe, aby klient, który jest targetem dla
>brandów premium EIC, EC i EN, nie chciał zapłacić ceny premium za
>możliwość wysłuchania bzdur wpisanych do hafasa :-P.
Klient ktory jest targetem dla powyzszych rzadko bedzie musial placic
cene premium. A ze kolej jak wszyscy szuka kazdej zlotowki to mnie nie
dziwi. Tylko niech ich tez nie dziwi ze pojade samochodem i nikogo sie
nie bede pytal.
Trzeba przyznac ze niedawna proba skorzystania z informacji kolejowej
przyprawila mnie o spora dawke przeklenstw, a hafas w polskim wydaniu
dodal zyciu troche adrenaliny.
J.
-
25. Data: 2010-08-15 16:59:32
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: wiwany <w...@g...pl>
On 15 Sie, 12:42, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>
>
> Trzeba przyznac ze niedawna proba skorzystania z informacji kolejowej
> przyprawila mnie o spora dawke przeklenstw, a hafas w polskim wydaniu
> dodal zyciu troche adrenaliny.
>
> J.
Zupełny to OT, ale Sitkol (http://rozklad.sitkol.pl/bin/query.exe/pn)
jest dużo przyjaźniejszy.
-
26. Data: 2010-08-17 06:19:24
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
Użytkownik J.F. napisał:
> On Sat, 14 Aug 2010 09:52:35 +0200, Przemysław Kowalik wrote:
>> Użytkownik wiwany napisał:
>>> Ostatnio z komunikatu powitalnego pod 22 194 36 i 42 194 36 zniknęło
>>> odesłanie do 197 57 od dnia 1 sierpnia, a ze stron kolejowych info o
>>> likwidacji tego numeru....
>>> Czyżby tak wysoka taryfikacja i niedostępność dla komórkowców nowego
>>> okazały się być zaporowymi dla potencjalnych klientów i podstawą
>>> decyzji o utrzymaniu numeru dotychczasowego ?
>>
>> Straszene. Przecież jest niemożliwe, aby klient, który jest targetem dla
>> brandów premium EIC, EC i EN, nie chciał zapłacić ceny premium za
>> możliwość wysłuchania bzdur wpisanych do hafasa :-P.
>
> Klient ktory jest targetem dla powyzszych rzadko bedzie musial placic
> cene premium. A ze kolej jak wszyscy szuka kazdej zlotowki to mnie nie
> dziwi. Tylko niech ich tez nie dziwi ze pojade samochodem i nikogo sie
> nie bede pytal.
No właśnie - samochodem, bo już niekoniecznie PKSem. Ci potrafią dać
czadu jeszcze lepiej niż kulejorze :-P. Naprzykłady:
Lublin
http://web.pkswschod.pl/
0 703 40 33 28 - infolinia PKS WSCHÓD
| 02.12.2009 - 08:37
Pod numerem 0 703 40 33 28 od 1 grudnia 2009 r. działa infolinia PKS
"WSCHÓD".
Koszt połączenia 2,10 zł netto za minutę połączenia.
Przejściowo mieli (81)19150 ale wcześniej:
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,2653079.html
2005-04-13, ostatnia aktualizacja 2005-04-13 00:00
Od tygodnia chcąc uzyskać informacje o rozkładzie jazdy autobusów PKS,
musimy dzwonić na specjalną infolinię. Za rozmowę zapłacimy 10 razy
więcej niż dotychczas. A wszystko to dla naszego dobra.
Wybierając numer 747 66 49, nie usłyszymy już w słuchawce głosu pani z
informacji PKS. Automatyczna sekretarka powiadomi nas, że zmienił się
numer informacji przewoźnika. Teraz chcąc dowiedzieć się o godziny
odjazdu autobusów, będziemy musieli wykręcić 10-cyfrowy numer specjalnej
infolinii. Sekretarka zakomunikuje nam też, że na infolinię dodzwonimy
się jedynie z aparatów TP SA i komórek. Zaskakująco wysoki jest koszt
połączenia: 2,06 zł/min z telefonu stacjonarnego i 2,44 zł/min z komórki.
PKS zmianę numeru tłumaczy dbałością o dobro klienta. - Wiele osób
skarżyło się, że ma trudności z dodzwonieniem się na naszą informację,
zarzucano nam też, że nie jest ona całodobowa. Teraz na infolinię można
dzwonić przez 24 godziny na dobę i nie ma problemów z połączeniem - mówi
Ryszard Jasiński, dyrektor lubelskiego PKS.
Infolinię prowadzi zewnętrzna, warszawska firma. Przedstawiciele PKS
twierdzą, że koszt obsługi linii informacyjnej przez prywatną firmę jest
mniejszy niż w sytuacji, gdy robiłby to sam przewoźnik. Jednocześnie
dyrektor lubelskiego PKS zapewnia, że z infolinii będą mogli korzystać
także abonenci Netii. - Wkradł nam się błąd w nagraniu na sekretarce -
wyjaśnia.
Nowe numery
TP SA - 0 300 300 128
Netia - 0 701 374 437
sieci komórkowe - * 720 81 28
Warszawa
http://www.pksbilety.pl/
Kup bilet OnLine!
Infolinia 0 703 40 33 30
Wrocław
http://www.9477.pl/pks_wroclaw.php
Infolinia PKS - Informacja
tel. 0-703-30-01-21
Wałcz
http://www.rozklady.pl/index.php?op=linki&id=148
Kontakt, telefony :
tel. (067) 258 32 71 Centrala telefoniczna
tel. *7208851 - INFOLINIA PKS dla tel. komórkowych
tel. 0300300251 - INFOLINIA PKS dla tel. stacjonarnych
Kołobrzeg (taniocha w porównaniu z tym co wyżej :-) )
http://www.veolia-transport.pl/tmpl/NewsPageWithList
____11162.aspx?epslanguage=ML&ListID=6930
Infolinia PKS Connex Kołobrzeg
W celu poprawy jakości obsługi i szybkości uzyskiwanych informacji,
uruchomiona została TELEFONICZNA LINIA INFORMACYJNA (INFOLINIA).
Szanowni Podróżni,
Niniejszym informujemy, że w związku z uruchomieniem nowego systemu
informacji dla pasażerów korzystających z usług Przedsiębiorstwa
Komunikacji Samochodowej Connex Kołobrzeg Sp. z o.o., nastąpiła zmiana
numeru informacji telefonicznej. Pod dotychczasowym numerem telefonu 352
39 28 nie ma już możliwości uzyskania informacji o połączeniach.
Informacja o rozkładzie jazdy dostępna jest pod nowym numerem telefonu:
0 300 200 202 - dla telefonów stacjonarnych, sieć TP S.A. Koszt
połączenia - 1,05 zł netto - 1,28 zł brutto za pełną minutę połączenia
(opłata zgodna z decyzja URTiP dotyczącą ,,Opłat za usługi
telekomunikacyjne z opłata dodatkowa).
*713 12 - dla telefonów komórkowych, sieć ERA, ORANGE, PLUS. Koszt
połączenia - 1 zł netto - 1,22 zł brutto za pełną minutę połączenia
(opłata zgodna z decyzja URTiP dotyczącą ,,Opłat za usługi
telekomunikacyjne z opłata dodatkowa).
Opłata za wykonanie połączenia z numerem 0 300 200 202 zostaje
naliczona dopiero w chwili uzyskania połączenia bezpośrednio z
konsultantką linii informacyjnej. Nie możliwe jest naliczenie
jakiejkolwiek opłaty za brak połączeń, ani za połączenie z tzw.
zapowiedzią, ponieważ takowa na linii informacyjnej 0 300 200 202 - PKS
Connex Kołobrzeg nie istnieje.
Od momentu uzyskanego połączenia system nalicza opłaty impulsowo (za
każde 10 sekund), czyli dopiero po przekroczeniu 60 sekund jest
naliczana oplata w wysokości 1,05 zł netto lub 1 zł netto, czyli
odpowiednio 1,28 zł lub 1,22 zł z VAT. Jeśli klient rozmawia 30 sekund
płaci adekwatnie połowę tej stawki.
Przemek
-
27. Data: 2010-08-17 06:36:16
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 17 Aug 2010 08:19:24 +0200, Przemysław Kowalik wrote:
>Użytkownik J.F. napisał:
>> Klient ktory jest targetem dla powyzszych rzadko bedzie musial placic
>> cene premium. A ze kolej jak wszyscy szuka kazdej zlotowki to mnie nie
>> dziwi. Tylko niech ich tez nie dziwi ze pojade samochodem i nikogo sie
>> nie bede pytal.
>
>No właśnie - samochodem, bo już niekoniecznie PKSem. Ci potrafią dać
>czadu jeszcze lepiej niż kulejorze :-P. Naprzykłady:
Tych PKS'ow sie tyle porobilo, ze juz dawno stracilem orientacje gdzie
szukac informacji. A wiec .. wsiadam w samochod :-)
>Nowe numery
>TP SA - 0 300 300 128
0-300 nie mieli likwidowac ?
J.
-
28. Data: 2010-08-17 07:39:54
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>
On Tue, 17 Aug 2010 08:36:16 +0200, J.F.
<j...@p...onet.pl> wrote:
>
>>Nowe numery
>>TP SA - 0 300 300 128
>
>0-300 nie mieli likwidowac ?
>
Z tego co wiem to nie ma juz 300, jest 703 w jego miejsce.
Pozdr.
Lechu
-
29. Data: 2010-08-17 09:05:17
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
wiadomości news:i4d9le$eb7$1@inews.gazeta.pl...
> się jedynie z aparatów TP SA i komórek. Zaskakująco wysoki jest koszt
> połączenia: 2,06 zł/min z telefonu stacjonarnego i 2,44 zł/min z
> komórki.
> Infolinię prowadzi zewnętrzna, warszawska firma. Przedstawiciele PKS
> twierdzą, że koszt obsługi linii informacyjnej przez prywatną firmę
> jest mniejszy niż w sytuacji, gdy robiłby to sam przewoźnik.
> Jednocześnie
Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz lwią
część pokrywają sami dzwoniący :P
A jak to jest w Usiech, czyn innych krajach UE?
--
((o))
((+))
-
30. Data: 2010-08-17 12:34:58
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
Użytkownik J.F. napisał:
> On Tue, 17 Aug 2010 08:19:24 +0200, Przemysław Kowalik wrote:
>> Użytkownik J.F. napisał:
>>> Klient ktory jest targetem dla powyzszych rzadko bedzie musial placic
>>> cene premium. A ze kolej jak wszyscy szuka kazdej zlotowki to mnie nie
>>> dziwi. Tylko niech ich tez nie dziwi ze pojade samochodem i nikogo sie
>>> nie bede pytal.
>>
>> No właśnie - samochodem, bo już niekoniecznie PKSem. Ci potrafią dać
>> czadu jeszcze lepiej niż kulejorze :-P. Naprzykłady:
>
> Tych PKS'ow sie tyle porobilo, ze juz dawno stracilem orientacje gdzie
> szukac informacji. A wiec .. wsiadam w samochod :-)
>
>> Nowe numery
>> TP SA - 0 300 300 128
>
> 0-300 nie mieli likwidowac ?
Nie, konwertować na 703 :-). A to info co zapodałem to zdeka nieświeże -
nie zauważyłeś?
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,2653079.html
2005-04-13, ostatnia aktualizacja 2005-04-13 00:00
PKS Lublin walnął se infolinię na premiumach, potem zmienił to na
stacjonarne w SN 81 (normalny oraz 9150, późniejszy 19150) a teraz znowu
ma premiuma 703.
Przemek