-
31. Data: 2010-08-17 19:38:50
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 17 Aug 2010 11:05:17 +0200, Araneus Diadematus wrote:
>Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz lwią
>część pokrywają sami dzwoniący :P
>A jak to jest w Usiech,
http://www.greyhound.com/
1-800-231-2222
Ale usiech to inny swiat, tam wszystko od zawsze zalatwialo sie na
telefon :-) A pekaesem to tylko przedostatnia biedota podrozuje :-)
>czyn innych krajach UE?
http://www.nationalexpress.com/
Oni lekko ukrywaja swoj, chyba normalny numer.
44 (0) 8717 81 81 78
Opening hours are 08:00 to 20:00 Monday to Sunday (UK time). Calls
cost a maximum of 10 pence a minute for BT customers. Mobile and other
networks may vary.
http://www.bahn.de/
Oni jeszcze bardziej tna koszty.
J.
-
32. Data: 2010-08-17 21:04:56
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: wiwany <w...@g...pl>
On 17 Sie, 21:38, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>
> >czyn innych krajach UE?
>
> http://www.nationalexpress.com/
> Oni lekko ukrywaja swoj, chyba normalny numer.
>
> 44 (0) 8717 81 81 78
> Opening hours are 08:00 to 20:00 Monday to Sunday (UK time). Calls
> cost a maximum of 10 pence a minute for BT customers. Mobile and other
> networks may vary.
>
>
> J.
No nie bardzo 'normalny'- w UK 871-873 to Split Charge, czyli nasze
801.
-
33. Data: 2010-08-17 22:54:05
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
Użytkownik Araneus Diadematus napisał:
>
> Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
> wiadomości news:i4d9le$eb7$1@inews.gazeta.pl...
>> się jedynie z aparatów TP SA i komórek. Zaskakująco wysoki jest koszt
>> połączenia: 2,06 zł/min z telefonu stacjonarnego i 2,44 zł/min z komórki.
>> Infolinię prowadzi zewnętrzna, warszawska firma. Przedstawiciele PKS
>> twierdzą, że koszt obsługi linii informacyjnej przez prywatną firmę
>> jest mniejszy niż w sytuacji, gdy robiłby to sam przewoźnik. Jednocześnie
>
> Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz lwią
> część pokrywają sami dzwoniący :P
Lwią część to chyba byłaby w wersji 801 z naliczaniem za czas połączenia.
Obecne infolinie PKS i PKP to jest zwykłe CPO - Calling Party Overpays :-P
Przemek
-
34. Data: 2010-08-18 09:47:00
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: "pmlb" <b...@d...pl>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:mfol66dh549v8e4p0g3ji8grlfgfq3hsip@4ax.com...
> On Tue, 17 Aug 2010 11:05:17 +0200, Araneus Diadematus wrote:
>>Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz lwią
>>część pokrywają sami dzwoniący :P
>>A jak to jest w Usiech,
>
> http://www.greyhound.com/
>
> 1-800-231-2222
>
> Ale usiech to inny swiat, tam wszystko od zawsze zalatwialo sie na
> telefon :-) A pekaesem to tylko przedostatnia biedota podrozuje :-)
>
>>czyn innych krajach UE?
>
> http://www.nationalexpress.com/
> Oni lekko ukrywaja swoj, chyba normalny numer.
>
> 44 (0) 8717 81 81 78
> Opening hours are 08:00 to 20:00 Monday to Sunday (UK time). Calls
> cost a maximum of 10 pence a minute for BT customers. Mobile and other
> networks may vary.
>
> http://www.bahn.de/
> Oni jeszcze bardziej tna koszty.
>
Sadze, ze tego nie da sie porownac. Bo to troche inaczej dzialalo i dziala
niz w Poslce.
W UK z tego co moil rzad w grudniu 97% gospodarstw domowych ma dostep do
bradbandu (szybki internet)
Tu wszystko sie spycha do zalatawiania online. Dlatego telefony zawyza sie
koszty by ludzi zniechecic a zachecic do online.
np. linia pomocy virginmedia jesli dzwonisz z innego niz ich telefonu kasuje
cie 50p za minute, z ich telefonu jest darmowa:)
Ale rowniez za darmo dla kazdego jest pomoc na grupie dyskusyjnej na ktorej
siedza ich serwisanci i poprzez ta grupe mozesz umowic inzyniera w domu.
Z autobusem czy pociagiem jest podobnie. Owszem w sytuacji bycia na
kompletnym zadupiu jest problem. Ale praktycznie kazda wiocha ma w swoim
urzedzie dostep do internetu i go udostepnia na potrzeby ludzi. Tak samo
bibiloteka. Wiec generalnie dostep do netu wcale nie jest duzo mniejszy niz
np. dostep do automatow telefonicznych.
-
35. Data: 2010-08-18 18:04:58
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
wiadomości news:i4f3uh$3po$1@inews.gazeta.pl...
...
>> Taa... nic dziwnego, że koszt (dla PKS) jest mniejszy, skoro teraz
>> lwią
>> część pokrywają sami dzwoniący :P
> Lwią część to chyba byłaby w wersji 801 z naliczaniem za czas
> połączenia.
> Obecne infolinie PKS i PKP to jest zwykłe CPO - Calling Party Overpays
> :-P
ZTCP, w 70x sprawa wygląda tak, że połowę zbiera operator połączenia, a
drugą połowę kosi cel, czyli tu PKS. Czyli dzięki wpływom mają z czego
pokryć "zwiększone koszty", zapewne drogich wakacji Pana Prezesa, albo
samochodu jego córki... Nie chę nikogo "na osobę" oskarżać, ale nie dam
się przekonać, że to dla dobra ludzi, by się łatwiej dodzwaniali...
Niezależnie, jak to nazwać, zamiastr ponieść koszt linii, który chyba aż
taki wielki nie jest, to jeszcze z tego mają zysk... Co to, informacja
PKS, czy Gorące Lolitki Chętne Całodobowo?
--
((o))
((+))
-
36. Data: 2012-06-14 00:26:23
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: wiwany <w...@g...pl>
Odświeżam.
Od 10 lipca 2012 likwidacja numerów 22 19436 i 42 19436. Jest już "na nich" taka
zapowiedź.
-
37. Data: 2012-06-14 14:32:34
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: "Anerys" <s...@s...pl>
Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f9a022d5-8d93-4bd8-b86f-88c8a031042c@googlegrou
ps.com...
Odświeżam.
Od 10 lipca 2012 likwidacja numerów 22 19436 i 42 19436. Jest już "na nich"
taka zapowiedź.
=====
W sumie wreszcie. Ale, nie bez obaw - 1. syndrom Biura Numerów, które bardzo
zdrożało przy korzystaniu, co wieszczyłem, zanim je urządzono na obecną
modłę, 2. szybkość i aktualność informacji, czy na czas i właściwie spłyną
informacje o zmianach, bo jak na razie, wolę korzystać z rozkładu w necie...
Choć i za te nie ręczę.
No, ewentualnie 3. aby nie tłumaczyć telefonistce przez pół godziny, skąd
się dzwoni (syndrom Straży Miejskiej, podajesz adres, a nie bardzo wiedzą,
jak tam trafić, nie zawsze, ale zbyt często, "za rączkę" prowadzić trzeba,
koło tego drzewka w prawo, tam leży psia kupa, tam trzeba sie zatrzymać,
popatrzeć w lewo, o, ten niebieski samochd łamie zakaz parkowania,
utrudniając przejście (a że to jest na rogu ulic X i Y 5 metrów od rogu, to
"za głupie" dla przyjmującego zgłoszenie)) i/lub skąd się startuje.
--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
-
38. Data: 2012-07-10 19:55:46
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: wiwany <w...@g...pl>
No i słowo stało się ciałem, po około 2 (!!!) latach od pierwotnych terminów
ZLIKWIDOWANO w dniu dzisiejszym numery informacji o rozkładzie jazdy pociągów:
22 19436
42 19436
22 511 6003
801 022 007
42 205 5007.
Tzn. są uruchomione zapowiedzi o likwidacji.
Jedynym numerem jest teraz:
19 757 i jego alias dostępny tylko z zagranicy
+48 22 39 19 757.
Ciekawym jak z powyższymi numerami radzi sobie w roamingu:
1. telefon z polskiej sieci komórkowej zalogowany poza Polską
2. telefon zagranicznej sieci komórkowej zalogowany w Polsce.
-
39. Data: 2012-07-11 11:04:40
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "wiwany" napisał w wiadomości grup
>No i słowo stało się ciałem, po około 2 (!!!) latach od pierwotnych
>terminów
>ZLIKWIDOWANO w dniu dzisiejszym numery informacji o rozkładzie jazdy
>pociągów:
>Jedynym numerem jest teraz:
> 19 757 i jego alias dostępny tylko z zagranicy
>+48 22 39 19 757.
A swoja droga - jak to zrobili ? Ze w sieci TP zablokowac dostep sie
da, to nie dziwota, ale u innych operatorow ?
Czy po prostu TP (a moze inny operator), nie przyjmuje w ogole
polaczen pod ten numer, za wyjatkiem tych, ktore przychodza z ich
wlasnych laczy zagranicznych ?
>Ciekawym jak z powyższymi numerami radzi sobie w roamingu:
>1. telefon z polskiej sieci komórkowej zalogowany poza Polską
>2. telefon zagranicznej sieci komórkowej zalogowany w Polsce.
z 19757 nie radzi sobie nawet stacjonarka w sieci TP.
Ale prawde mowiac ... jak ktos chce podrozowac pociagami, to niech
sobie kupi smarfona, bo bez internetu nie da rady.
Albo lepiej samochod.
J.
-
40. Data: 2012-07-11 14:00:14
Temat: Re: Informacja kolejowa
Od: wiwany <w...@g...pl>
W dniu środa, 11 lipca 2012 11:04:40 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> Użytkownik "wiwany" napisał w wiadomości grup
> >No i słowo stało się ciałem, po około 2 (!!!) latach od pierwotnych
> >terminów
> >ZLIKWIDOWANO w dniu dzisiejszym numery informacji o rozkładzie jazdy
> >pociągów:
>
> >Jedynym numerem jest teraz:
> > 19 757 i jego alias dostępny tylko z zagranicy
> >+48 22 39 19 757.
>
> A swoja droga - jak to zrobili ? Ze w sieci TP zablokowac dostep sie
> da, to nie dziwota, ale u innych operatorow ?
> Czy po prostu TP (a moze inny operator), nie przyjmuje w ogole
> polaczen pod ten numer, za wyjatkiem tych, ktore przychodza z ich
> wlasnych laczy zagranicznych ?
>
> >Ciekawym jak z powyższymi numerami radzi sobie w roamingu:
> >1. telefon z polskiej sieci komórkowej zalogowany poza Polską
> >2. telefon zagranicznej sieci komórkowej zalogowany w Polsce.
>
> z 19757 nie radzi sobie nawet stacjonarka w sieci TP.
>
> Ale prawde mowiac ... jak ktos chce podrozowac pociagami, to niech
> sobie kupi smarfona, bo bez internetu nie da rady.
>
> Albo lepiej samochod.
>
> J.
1. Stacjonarka TP radzi sobie od 2 lat, od kiedy 19757 istnieje. U mnie, rodziny itd.
Więc masz problem lokalny do zgłoszenia do usunięcia- brak aranżacji czy jak tam.
2. 22 39 19 757 ( jak zresztą i 19757 )jest numerem w sieci TKTelekom, więc raczej po
tej stronie leży blokada przychodzących z kraju.