eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaInformacja kolejowaRe: Informacja kolejowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Informacja kolejowa
    Date: Tue, 17 Aug 2010 08:19:24 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 151
    Message-ID: <i4d9le$eb7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <CjD5o.37805$2%2.31098@hurricane>
    <d...@u...googlegroups.com>
    <G%R5o.65035$tB1.15154@hurricane>
    <7...@x...googlegroups.com>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <4...@w...googlegroups.com>
    <xpmy8y9l6o63.37oyzsop5p05$.dlg@40tude.net> <i3cqtr$ji$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@z...googlegroups.com>
    <i45i0h$bai$1@inews.gazeta.pl>
    <v...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 82.160.71.13
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1282025966 14695 82.160.71.13 (17 Aug 2010 06:19:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Aug 2010 06:19:26 +0000 (UTC)
    X-User: przem-ko
    In-Reply-To: <v...@4...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.11) Gecko/20100701
    SeaMonkey/2.0.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:231764
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik J.F. napisał:
    > On Sat, 14 Aug 2010 09:52:35 +0200, Przemysław Kowalik wrote:
    >> Użytkownik wiwany napisał:
    >>> Ostatnio z komunikatu powitalnego pod 22 194 36 i 42 194 36 zniknęło
    >>> odesłanie do 197 57 od dnia 1 sierpnia, a ze stron kolejowych info o
    >>> likwidacji tego numeru....
    >>> Czyżby tak wysoka taryfikacja i niedostępność dla komórkowców nowego
    >>> okazały się być zaporowymi dla potencjalnych klientów i podstawą
    >>> decyzji o utrzymaniu numeru dotychczasowego ?
    >>
    >> Straszene. Przecież jest niemożliwe, aby klient, który jest targetem dla
    >> brandów premium EIC, EC i EN, nie chciał zapłacić ceny premium za
    >> możliwość wysłuchania bzdur wpisanych do hafasa :-P.
    >
    > Klient ktory jest targetem dla powyzszych rzadko bedzie musial placic
    > cene premium. A ze kolej jak wszyscy szuka kazdej zlotowki to mnie nie
    > dziwi. Tylko niech ich tez nie dziwi ze pojade samochodem i nikogo sie
    > nie bede pytal.

    No właśnie - samochodem, bo już niekoniecznie PKSem. Ci potrafią dać
    czadu jeszcze lepiej niż kulejorze :-P. Naprzykłady:



    Lublin

    http://web.pkswschod.pl/

    0 703 40 33 28 - infolinia PKS WSCHÓD
    | 02.12.2009 - 08:37
    Pod numerem 0 703 40 33 28 od 1 grudnia 2009 r. działa infolinia PKS
    "WSCHÓD".
    Koszt połączenia 2,10 zł netto za minutę połączenia.

    Przejściowo mieli (81)19150 ale wcześniej:

    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,2653079.html
    2005-04-13, ostatnia aktualizacja 2005-04-13 00:00

    Od tygodnia chcąc uzyskać informacje o rozkładzie jazdy autobusów PKS,
    musimy dzwonić na specjalną infolinię. Za rozmowę zapłacimy 10 razy
    więcej niż dotychczas. A wszystko to dla naszego dobra.
    Wybierając numer 747 66 49, nie usłyszymy już w słuchawce głosu pani z
    informacji PKS. Automatyczna sekretarka powiadomi nas, że zmienił się
    numer informacji przewoźnika. Teraz chcąc dowiedzieć się o godziny
    odjazdu autobusów, będziemy musieli wykręcić 10-cyfrowy numer specjalnej
    infolinii. Sekretarka zakomunikuje nam też, że na infolinię dodzwonimy
    się jedynie z aparatów TP SA i komórek. Zaskakująco wysoki jest koszt
    połączenia: 2,06 zł/min z telefonu stacjonarnego i 2,44 zł/min z komórki.

    PKS zmianę numeru tłumaczy dbałością o dobro klienta. - Wiele osób
    skarżyło się, że ma trudności z dodzwonieniem się na naszą informację,
    zarzucano nam też, że nie jest ona całodobowa. Teraz na infolinię można
    dzwonić przez 24 godziny na dobę i nie ma problemów z połączeniem - mówi
    Ryszard Jasiński, dyrektor lubelskiego PKS.


    Infolinię prowadzi zewnętrzna, warszawska firma. Przedstawiciele PKS
    twierdzą, że koszt obsługi linii informacyjnej przez prywatną firmę jest
    mniejszy niż w sytuacji, gdy robiłby to sam przewoźnik. Jednocześnie
    dyrektor lubelskiego PKS zapewnia, że z infolinii będą mogli korzystać
    także abonenci Netii. - Wkradł nam się błąd w nagraniu na sekretarce -
    wyjaśnia.

    Nowe numery

    TP SA - 0 300 300 128

    Netia - 0 701 374 437

    sieci komórkowe - * 720 81 28



    Warszawa

    http://www.pksbilety.pl/

    Kup bilet OnLine!
    Infolinia 0 703 40 33 30



    Wrocław

    http://www.9477.pl/pks_wroclaw.php

    Infolinia PKS - Informacja
    tel. 0-703-30-01-21



    Wałcz

    http://www.rozklady.pl/index.php?op=linki&id=148

    Kontakt, telefony :

    tel. (067) 258 32 71 Centrala telefoniczna
    tel. *7208851 - INFOLINIA PKS dla tel. komórkowych
    tel. 0300300251 - INFOLINIA PKS dla tel. stacjonarnych


    Kołobrzeg (taniocha w porównaniu z tym co wyżej :-) )

    http://www.veolia-transport.pl/tmpl/NewsPageWithList
    ____11162.aspx?epslanguage=ML&ListID=6930


    Infolinia PKS Connex Kołobrzeg

    W celu poprawy jakości obsługi i szybkości uzyskiwanych informacji,
    uruchomiona została TELEFONICZNA LINIA INFORMACYJNA (INFOLINIA).


    Szanowni Podróżni,

    Niniejszym informujemy, że w związku z uruchomieniem nowego systemu
    informacji dla pasażerów korzystających z usług Przedsiębiorstwa
    Komunikacji Samochodowej Connex Kołobrzeg Sp. z o.o., nastąpiła zmiana
    numeru informacji telefonicznej. Pod dotychczasowym numerem telefonu 352
    39 28 nie ma już możliwości uzyskania informacji o połączeniach.
    Informacja o rozkładzie jazdy dostępna jest pod nowym numerem telefonu:

    0 300 200 202 - dla telefonów stacjonarnych, sieć TP S.A. Koszt
    połączenia - 1,05 zł netto - 1,28 zł brutto za pełną minutę połączenia
    (opłata zgodna z decyzja URTiP dotyczącą ,,Opłat za usługi
    telekomunikacyjne z opłata dodatkowa).

    *713 12 - dla telefonów komórkowych, sieć ERA, ORANGE, PLUS. Koszt
    połączenia - 1 zł netto - 1,22 zł brutto za pełną minutę połączenia
    (opłata zgodna z decyzja URTiP dotyczącą ,,Opłat za usługi
    telekomunikacyjne z opłata dodatkowa).

    Opłata za wykonanie połączenia z numerem 0 300 200 202 zostaje
    naliczona dopiero w chwili uzyskania połączenia bezpośrednio z
    konsultantką linii informacyjnej. Nie możliwe jest naliczenie
    jakiejkolwiek opłaty za brak połączeń, ani za połączenie z tzw.
    zapowiedzią, ponieważ takowa na linii informacyjnej 0 300 200 202 - PKS
    Connex Kołobrzeg nie istnieje.

    Od momentu uzyskanego połączenia system nalicza opłaty impulsowo (za
    każde 10 sekund), czyli dopiero po przekroczeniu 60 sekund jest
    naliczana oplata w wysokości 1,05 zł netto lub 1 zł netto, czyli
    odpowiednio 1,28 zł lub 1,22 zł z VAT. Jeśli klient rozmawia 30 sekund
    płaci adekwatnie połowę tej stawki.



    Przemek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: