    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Tomasz Szcześniak <t...@e...com>
    Subject: Re: Indukcyjność cewki długofalowej
    <oijos2$kas$1@node1.news.atman.pl> <oilbi6$5ip$1@node1.news.atman.pl>
    <oilgm5$al4$1@node1.news.atman.pl> <oim78u$7np$1@node2.news.atman.pl>
    <ointco$l2v$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@4...net>
    <oiquut$m50$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oir6pd$tl2$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <595130f4$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@t...dom>
    <125g2egfqy7bv.1g7w5785wy69c$.dlg@40tude.net>
    Date: 28 Jun 2017 05:30:35 GMT

    Dnia 27.06.2017 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > W budynku z lat 60-tych nic takiego nie bylo.
    > Bo i po co, jesli PR1 lapie na ferrycie :-)

    Też osobiśnie nie widziałem. Widziałęm za to artykuły opisujące
    takie instalacje i reklamy firm które je montowały. Na niektórych
    przedwojennych domach w Warszawie, na ulicy Obozowej na Kole widać
    było jeszcze do niedawna rozpięte anteny, część wsporników chyba
    jeszcze się zachowała. Wszystkie były monotowane tak samo, na każdym
    budynku, więc możliwe, że tam takowa instalacja być mogła. Możliwe
    też, że profilaktycznie Niemcy w czasie okupacji ją unieczynnili.

    --
    Tomasz Szcześniak

    t...@s...pl
    FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator