  • Data: 2017-06-28 18:18:08
    Temat: Re: Indukcyjność cewki długofalowej
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:u9gtgnnq7vhz$.1wx1mk2727075.dlg@40tude.net...
    > Moje dziecinstwo widac pozniejsze, bo UKF juz byl, radia po popkojach
    > staly ... ale antene to rzadko ktore mialo.
    > A UKF bez kawalka drutu nie ruszy.

    Zależy jak mocny sygnał. Miałem kiedyś u siebie w Wa-wie rzadką sytuację -
    sygnał Radia UĆ, z ich nadajnika, wychodził tak mocno, że dało radę odebrać
    go bez anteny...
    Bardzo często słuchałem rozgłośni kieleckiej, bo też sygnał niemal cały czas
    był tak silny, a stacji mało, że docierał w stanie nadającym się do
    słuchania. Z rzadka zdarzał się Olsztyn.
    Dziś za dużo tego, by coś dalszego sie przecisnęło (najdalej odebrałem radio
    z Hiszpani, nagle przyszło, na ok. pół godziny i szybko zeszło, nie było
    jeszcze u nas CCIR, więc nic nie przeszkadzało), a i nowe radia często
    głupieją od natłoku w eterze.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.