  • 61. Data: 2015-05-01 15:37:52
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Nie. Przepis ma znaczenie podczas poruszania się auta dla
    > bezpieczesntwa zarówno kierującego jak i innych uczestników ruchu.
    > O przepisach mozna mówić rózne rzeczy ale akurat teno minimalnej
    > wysokosci bieznika nie jest przeciez bezsensowny...
    > ---
    > Zależy czy jeździ do kościoła czy gdzieś dalej.

    Ale tak ogólnie to czytasz wątek czy nie?
    Przeciez pisałem, ze to co dla mnie jest w takiej sytuacji niezbedne - to
    informacja ze strony fachowca a nie założenie opon bez słowa komentarza.
    ---
    Jak jeździ tylko do kościoła to nie ma o czym gadać. Poza tym, co Ty chłopie
    pieprzysz, że gumiarz ma robić za kontrolera ruchu drogowego. Ja se ktoś
    życzy to se życzy, a jak nie to nie.

    > MZ jednak kolejny
    > przepis ograniczający swobody obywatelskie. Opony nie wystarczyły,
    > trzeba było alkohol i korzystanie z komórek ograniczyć itd Nie ma
    > końca.

    ROTFL
    I jeszcze to ze niewidomi nie mogą jezdzic samochodem! Ach ta rzadowa chec
    uciskania spoleczenstwa :)
    ---
    Samochody bez kierowców, ale nie u nas.

  • 62. Data: 2015-05-01 15:59:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > No to skoro ustaliliśmy, że powinien wykonać usługę, to po co to dalej
    > ciągniesz?

    Po pierwsze nie ustalilismy - nie gadaj jak plityk bo bawia mnie takie
    próby manipulacji.
    Ja nie stwierdziłem, ze powiniene wykonac usługe, jestem w stanie zrozumiec
    zarówno takiego gumiarza ktory łyse opony założy jak i takiego ktory nie
    załozy.
    ---
    Ale tu zasadniczo nie ma miejsca na niewykonanie usługi. Klient zleca to
    gumiarz wykonuje. Chyba, że jakąś inną usługę oferuje niż zmianę to może
    nawet prześwietlić producenta tej opony albo do mamy zadzwonić.

    Jezeli jednak zakłada, to ostrzezenie kierowcy co zakłada i jakie to niesie
    ze soba ryzyko powinno być minimum dodatkowych działan jakie wykona.
    ---
    No nie. Ostrzeganie jest zwykle pożądaną pomocą bp zwykle klient tego chce,
    ale obowiązku nie ma.

    > Nikt nie mówi nic innego, ani nie dyskutuje, czy jeżdżenie na łysych
    > oponach jest bezpieczne, tylko Ty sam ze sobą.

    Hmm, czyli zgadzamy sie ze jezdzenie na łysych jest niebezpieczne? Uff...
    A pomimo tego zgadzasz sie, aby takie typki jezdziły i dodatkowo chcesz
    narzucic gumiarzowi obowiazek pomocy takiemu kierowcy w tym procederze?
    ---
    O czym Ty pieprzysz ?

    Facet zleca założenie opon. Oponiarz bierze te opony i zakłada. Koniec.

  • 63. Data: 2015-05-01 19:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Super.
    > Ale To ja to cały czas piszę, a Ty chyba twierdziłeś coś odwrotnego,
    > wraz z dawaniem uprawnień władzy sądowniczej kmiotowi z kluczem
    > pneumatycznym....

    Po pierwsze opony ktore maja 2-3 mm a takie ktore sa łyse to jednak coś
    innego.
    Po drugie, powtorze, to co jest dla mnie KONIECZNE ze strony gumiarza to
    nie zostawianie takiej sytuacji "bez komentarza". Kwestia domowy jest
    dyskusyjna, zwłaszcza, jeżeli opony sa w prawie. Pytanie czy te były, bo
    watkotwórca z jednej strony pisze o biezniku min 2 mm, z drugiej miejscami
    o łysych oponach.

    Epitety w stylu kmiotów moze powinienes sobie darowac...

  • 64. Data: 2015-05-01 19:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Samochody bez kierowców, ale nie u nas.

    A gdzie?

  • 65. Data: 2015-05-01 19:58:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > O czym Ty pieprzysz ?

    Patrzac na to jak nie umiesz sobie poradzic z prawidłowym skomponowaniem
    posta - nie mam złudzen ze zrozumiesz ;-P

  • 66. Data: 2015-05-01 20:03:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > O czym Ty pieprzysz ?

    Patrzac na to jak nie umiesz sobie poradzic z prawidłowym skomponowaniem
    posta - nie mam złudzen ze zrozumiesz ;-P
    ---
    S...m na to :-)

  • 67. Data: 2015-05-01 20:10:28
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-01 o 19:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A gdzie?

    Co prawda jeszcze nie ale już niebawem:
    Wew Szfecyji:
    http://superauto24.se.pl/nowosci/autonomiczne-samoch
    ody-juz-fakt-volvo-wprowadza-samodzielnie-jezdzace-a
    uta_399611.html
    i Japonyji:
    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2015/04/ni
    ssan-autonomiczne-samochody-juz-w-przyszlym-roku

    Panie, coto sie robi!? :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 68. Data: 2015-05-01 20:20:42
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-30 o 14:34, Trybun pisze:

    > Lekarz to lekarz, a rzemieślnik wykonujący zlecana usługę wymiany
    > ogumienia to druga sprawa.

    Rzemieślnik, ma prawo odmówić usługi. I co mu zrobisz? Im więcej
    świadomych rzemieślników tym lepiej. Chcesz sobie jeździć na łysych
    oponach to wymieniaj je sam.

    > I żebyś wiedział - 99% moich wizyt u lekarza
    > to przymus wynikający z niemożliwości kupna leku bez recepty. Tobie może
    > się to podobać, mi się nie podoba.

    Hmm, pewnie chirurga też masz po to aby wyciął ci co chcesz, bez diagnozy :D

    Coś zmyślasz Yogi(n) nic nie pisał o ofercie, raczej o odmowie
    zakładania złomu. Jakaś trauma z dzieciństwa?

    > Swoje idiotyczne czy te mniej idiotyczne uwagi to w tym warsztacie
    > wymieniającym na życzenie ogumienie, gdzie byle łajza może robić z tobą
    > co chce. Tu taki jesteś mądry a w warsztacie gęba na kłódkę?

    Mam dobrego gumiarza i nie jeżdżę na wymianę z łysymi oponami. Chętnie
    korzystam z jego rad i nigdy mnie do niczego nie namawiał. Gdybym
    przyjechał na wymianę ze złomem, pewnie by mi odmówił, mając na uwadze
    moje i innych bezpieczeństwo.

    --
    LordBluzg(R)

  • 69. Data: 2015-05-01 23:15:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

> [...]
    i Japonyji:
    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2015/04/ni
    ssan-autonomiczne-samochody-juz-w-przyszlym-roku

    U nas nie będzie. To już przesądzone.

    Bo Budzik uważa, że stwarzają zagrożenie na drodze a Cavalino, że snują się
    jak smród po gaciach i też stwarzają.

  • 70. Data: 2015-05-01 23:20:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Lekarz to lekarz, a rzemieślnik wykonujący zlecana usługę wymiany
    > ogumienia to druga sprawa.

    Rzemieślnik, ma prawo odmówić usługi.
    ---
    Tak jak sprzedawca towaru. Zdejmuje po prostu ten towar z półki i chowa.

    I co mu zrobisz?
    ---
    Nasikam do butów

    Im więcej
    świadomych rzemieślników tym lepiej. Chcesz sobie jeździć na łysych
    oponach to wymieniaj je sam.
    ---
    To z czego będzie żył ?

> [...]
    korzystam z jego rad i nigdy mnie do niczego nie namawiał. Gdybym
    przyjechał na wymianę ze złomem, pewnie by mi odmówił, mając na uwadze
    Już widzę jak odmawia Żart. On Ci bardzo chętnie nowe opony sprzeda albo i
    nowe auto.