    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Fri, 01 May 2015 20:20:42 +0200

    W dniu 2015-04-30 o 14:34, Trybun pisze:

    > Lekarz to lekarz, a rzemieślnik wykonujący zlecana usługę wymiany
    > ogumienia to druga sprawa.

    Rzemieślnik, ma prawo odmówić usługi. I co mu zrobisz? Im więcej
    świadomych rzemieślników tym lepiej. Chcesz sobie jeździć na łysych
    oponach to wymieniaj je sam.

    > I żebyś wiedział - 99% moich wizyt u lekarza
    > to przymus wynikający z niemożliwości kupna leku bez recepty. Tobie może
    > się to podobać, mi się nie podoba.

    Hmm, pewnie chirurga też masz po to aby wyciął ci co chcesz, bez diagnozy :D

    Coś zmyślasz Yogi(n) nic nie pisał o ofercie, raczej o odmowie
    zakładania złomu. Jakaś trauma z dzieciństwa?

    > Swoje idiotyczne czy te mniej idiotyczne uwagi to w tym warsztacie
    > wymieniającym na życzenie ogumienie, gdzie byle łajza może robić z tobą
    > co chce. Tu taki jesteś mądry a w warsztacie gęba na kłódkę?

    Mam dobrego gumiarza i nie jeżdżę na wymianę z łysymi oponami. Chętnie
    korzystam z jego rad i nigdy mnie do niczego nie namawiał. Gdybym
    przyjechał na wymianę ze złomem, pewnie by mi odmówił, mając na uwadze
    moje i innych bezpieczeństwo.

    --
    LordBluzg(R)