  • Data: 2015-05-08 12:05:48
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-07 o 19:32, dddddddd pisze:
    [...]

    > bardzo możliwe, ja po prostu "lubię zapierdalać" :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=bdcKkc1z7lM
    > przy czym dużo zależy od auta - mam komfortowe szybkie auto to i
    > prędkości się nie czuje, jak żona wsiadła do niego pierwszy raz i
    > popatrzyła na licznik to się przeraziła - jechała 180, podczas gdy swoim
    > autem rzadko jeździ 130km/h...

    No fakt, dobry autem się nie czuje :) Jak ktoś chce poczuć adrenalinę,
    to może jechać np "Atosem" 180km/h i czuć jak mu się koła na zakrętach
    odrywają od nawierzchni :D

    www.mvs.internetdsl.pl/atos.wmv A4 Góra św. Anny, jakieś 7 lat temu.
    Oczywiście auto "służbowe" :)

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!