    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Tue, 05 May 2015 22:05:56 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <mi0fj3$1sv$1@mx1.internetia.pl> <mi0qd8$dlj$1@mx1.internetia.pl>
    <mi8uqn$baf$1@mx1.internetia.pl> <mib5js$q0r$1@dont-email.me>

    W dniu 2015-05-05 o 21:29, dddddddd pisze:

    > a nie pomyślałeś że może nie każdy chce być eco?

    Pomyślałem że nie każdy wie czy jest eco lub smart. Wielu kozaczy a
    pojęcia nie mają czy jeżdżą mądrze :) Też jeżdzę głupio i też miałem
    szybkie/mocne auta:)...ale wcale mi nie przeszkadza jazda eco lub smart.
    Nie muszę się scigać czy sprawdzać ile potrafi moje auto bo to już wiem
    :) Problem a w zasadzie umiejętność jest zupełnie w innym miejscu.
    Właśnie podczas takich testów dochodzi się do wniosku, że jazda na
    odcinku miasto-wsie-miasto (+/- 250km), potrafi połknąć 10l paliwa mniej
    a różnica w czasie to zaledwie 20 minut. Teraz podsumuj sobie to raz w
    tygodniu taką trasę i masz że po 10 tygodniach ktoś Ci dał w prezencie
    100l paliwa ale zabrał 3 godziny i nie musisz tarczy hamulcowych
    wymieniać szybciej, klocków, opon itp. Tutaj nawet o kasę nie chodzi
    lecz o jakiś rozsądek&bezpieczeństwo.

    > Myślisz że Megrims kupuje 911 żeby zmniejszyć efekt cieplarniany? :)

    Ależ ja też mam się czym i gdzie ścigać :)
    Nawiązałem jedynie do pojazdów autonomicznych, które są eco/smart i jak
    się takim samochodem jedzie, można sobie zrobić symulację, pod kontrolą
    komputera a nie "widzimisie" kierowcy, często "pseudokierowcy".
    Mozesz mi wierzyć...że jazda eco/smart wcale nie pozbawia umiejętności
    ostrej jazdy, wręcz przeciwnie, jest więcej czasu na inne spostrzeżenia,
    które później można wykorzystać...jeśli zajdzie taka potrzeba :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.