  • Data: 2015-05-04 19:33:54
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun"

    > Patrzysz na swiat zero-jedynkowo?
    > to ze ktos ma sprawne auto i ze jedzie trzeźwy nie implikuje tego ze
    > zawsze
    > bedzie jechał bezpiecznie.
    > Jezdzisz troche po drogach? Przeciez czesto ludzie robią głupie,
    > niebezpieczne rzeczy.
    > Ale to w zaden sposób nie zmienia tego ze jazda na łysych oponach jest
    > niebezpieczna.

    Patrzę na rzeczywistość jaka mnie otacza, a nie na jakiś jej wybrane
    punkty, tak jak ty to robisz. Wszyscy trzeźwi na drogach, wszystkie
    opony na super podniesionych bieżnikach i ogólnie sprawne pojazdy mogą
    tylko niewielkim stopniu obniżyć statystyki trupów i kalek. Władze
    walczą z wiatrakami, przy twojej wielkiej aprobacie, a tak właściwie są
    to tylko pozory i pobożne życzenia a nie rzeczywista walka mająca
    wyeliminować owe śmiertelne wypadki. Te ich metody to bardziej
    dyscyplinowanie bydła, w chęci pokazanie kto tu rządzi, a nie prawdziwa
    walka z całym tym łańcuchem przyczynowo skutkowym.
    ---
    Dokładnie. Dowodzi tego właśnie sposób przeprowadzania tych kontroli.
    Policjant nie widzi potrzeby przedstawienia się. A ja bym chciał spokojnie
    przejechać przez miasto nie niepokojony. Nie widzę żadnego uzasadnienia by
    ktoś mnie zatrzymywał w jakimkolwiek celu a już tym bardziej wykorzystując
    do tego uprawnienia z których nie korzysta należycie.

> [...]
    > No i cieszyc sie ze, jezeli rzeczywiscie miałes 3 promile, to nikomu ani
    > sobie nic nie zrobiłes. Do czasu.
    > Oczywiscie ja postuluje madre działania policji czyli łapanie takich
    > pijaków jak Ty za kierownicą a nie robienie łapanek na tych co maja
    > pokacowe 0,3 promila w sobote rano (a było tego troche, np. Poznan i rondo
    > rataje - przy okazji grartulacje dla dzielnej policji za zrobienie korka w
    > sobote rano...).
    > ale chwalic sie ze sie jezdzi samochodem majac 3 promile... Nie wiem czy
    > przejaw głupoty czy źle pojeta chec pochwalenia się... Smutne, Trybunie,

    W jakim sensie głupio? To że mimo tego iż jestem sterroryzowany do
    stopnia prawie absolutnego ubezwłasnowolnienia, czasem zbiorę się na
    odwagę i pojadę do miasta po kieliszku?
    Szanowny panie kolego, nie zapominaj że ja już za kółkiem coś koło
    30lat. Bywały okresy że do auta wtaczałem się na przysłowiowy
    czterokończynowy napęd.. i co, i nic, ani najdelikatniejszej stłuczki na
    drodze.. Po trzeźwemu, to akurat trudno zliczyć.. I teraz powiedz mi
    kablu jeden dlaczego policji każesz prześladować mnie, na podstawie
    czego??? Bo ty masz jakiś idiotyczny swój punkt widzenia, że innych
    sądzisz wg siebie?
    Nie chwalę się, opisałem tylko rzeczywistość. Dojechałem, kupiłem i
    wróciłem jak zawsze po pijaku cało do domu. Co w tym smutnego? Smutny
    to jest twój bezmyślny poklask przy "polowaniu na czarownice" policji.
    ---
    Że się udawało to akurat żaden argument. Zwykła statystyka. Ale też
    sądzenie, że będący pod wpływem alkoholu jest nie wiadomo jak niebezpieczny
    jest zwykłą głupotą. Szczególnie, że niekoniecznie mowa o dużych promilach.