  • Data: 2013-12-07 09:47:55
    Temat: Re: Ilość znaków
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Dec 2013 18:41:45 +0100, Jacek napisał(a):
    > Zgadza się!
    > Ja niczego nie proponuję usuwać, tylko chodzi mi o dyskusję, żeby
    > ocenić, ile informacji kierowca może przyjąć w danym czasie.
    > Jeżeli liczba znaków przekroczy jakieś maksimum (do którego IMO już
    > niedaleko) to trzeba będzie albo zmniejszyć liczbę znaków albo narzucić
    > kolejne ograniczenie prędkości, żeby przeciętny śmiertelnik (nie
    > posiadający mocy, jak niektórzy z tu piszących) mógł wszystko ogarnąć

    Przyjmuje sie IMO spokojnie, gorzej z zapamietaniem.

    Na dowod - nawet w tym tempie wychwycilem ciekawostke - 1:40 zakaz
    wyprzedzania, za chwile koniec zakazu, a zaraz za nim przejscie dla
    pieszych :-)
    (hm, zaraz, po co ten zakaz - to jezdnia jednokierunkowa)

    Wiekszosc z tych znakow jest "chwilowa". Zakret to zakret, przejscie
    to przejscie, zakaz skretu to zakaz, zwezenie to zwezenie.

    Ale zatrzymaj w dowolnym momence ... jaka obowiazuje predkosc ?
    Wolno sie tu zatrzymywac, wyprzedzac ?

    Jade przedostatnio z Yanosikiem, slysze "FR ogranczenie 70", i tak
    sobie mysle ... hm, nie przypominam sobie aby w tej wsi podniesli.
    Raz, drugi, trzeci ... pisze do nich ze chyba za wysoko, a oni
    "ograniczenia ustalamy na podstawie sredniej predkosci kierowcow".
    No to ostatnio usilowalem swiadomie sprawdzic ... a i tak mi sie nie
    udalo. "FR za kilometr", a tu po drodze tyle znakow i skrzyzowan.

    Chociaz ... jakby tak jezdzic przepisowo - stoi 50, zwalniamy do 50,
    konczy sie - przypieszamy, to by nie trzeba pamietac.
    Jade 50, to widac tak trzeba :-)

    J.