-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kmfo70$p86$1@news.agh.edu.pl> <kmft47$lkk$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<d...@g...com>
<kmg1cr$n4n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<2...@g...com>
In-Reply-To: <2...@g...com>
Subject: Re: Ile wytrzymuje akumulator?
Date: Thu, 9 May 2013 14:04:20 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 39
Message-ID: <518b90c8$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.133.227
X-Trace: 1368101064 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26683 83.30.133.227:51727
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491494
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik napisał w wiadomości
>Bardziej chodzi o to że rzeczywista pojemność akumulatora
>samochodowego nie jest znana.
>Można ją wyznaczyć ale jest to na tyle upierdliwe że nikomu się nie
>będzie tego chciało zrobić.
>Widzisz się w sytuacji że jedziesz 500 kilometrów bez przerwy. Potem
>wyciągasz akumulator
>i podłączasz mu znane obciążenie i mierzysz czas rozładowania. Czas
>by wypadało zmierzyć
>dla jakiegoś konkretnego obciążenia. Bo jak byś chciał zmierzyć dla
>1/10 C to najpierw musisz
>wyznaczyć pojemność, czyli jeden raz rozładować. Potem znowu zrobić
>500 kilometrów
Cos ty za bardzo kombinujesz. Wyciagasz aku (albo i nie), ladujesz
prostownikiem do pelna,
podlaczasz zarowke, rozladowujesz do zgasniecia, i juz wiesz.
Problem w tym ze to niszczy akumulator ... wiec tego nie robie. Albo
np ograniczam sie do 5h (*4A), i wiem ze akumulator jest jeszcze
calkiem dobry.
>i przy znanej pojemności podłączyć obciążenie takie jak daje auto
>alarm i czekać dni albo tygodnie żeby wyznaczyć czas. Fikcja. Ktoś
>może powiedzieć że jak jest znana pojemność dziesięcio godzinna >to
>wystarczy ją podzielić przez prąd i będzie wiadomo ile czasu
>uciągnie. Ale to nieprawda. Przy prądzie 1/1000 C ta pojemność może
>być dwa razy większa.
Mysle ze nie. I raczej mniejsza - samorozladowanie.
>W rozruchowym pojemność spadnie do 10% i jest dobry bo auto zapala.
Ale nie zawsze. Bo wystarczy swiatel nie zgasic na 15 minut i klapa
:-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.13 14:14 k...@g...com
- 09.05.13 14:19 k...@g...com
- 09.05.13 14:30 J.F
- 09.05.13 14:38 J.F
- 09.05.13 17:06 Ryszard G.
- 09.05.13 19:45 John Kołalsky
- 09.05.13 19:52 TW Dziobak
- 10.05.13 02:32 Daselki
- 10.05.13 02:39 k...@g...com
- 10.05.13 11:40 Daselki
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=