  • Data: 2013-05-09 14:30:16
    Temat: Re: Ile wytrzymuje akumulator?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu czwartek, 9 maja 2013 14:04:20 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

    >15 minut x 10A = 2,5Ah. Jak akumulator co miał jak był nowy 50Ah to
    >10% = 5Ah. I to wystarczy do odpalenia. Ale jak wyciągniesz z tego
    >połowę i zostanie 2,5Ah to nie wystarczy. Widzisz gdzieś błąd?

    Nie, nie widze, ale mialem kiedys taki i wiem jak to wyglada.
    Zapala dobrze ... o ile mu sie uda za pierwszym razem.

    Bo zostawienie wlaczonych swiatel na 15 minut, radia na noc, itp
    powoduje ze juz nie odpala.
    Ani tez na dluzsze pilowanie nie starczy.

    Owszem, mozna miec dobre auto, ktore latwo zapala, z piszczeniem
    swiatel, z automatycznym wylaczaniem radia, i sie dosc pozno
    dowiedziec :-)

    J.