  • Data: 2012-03-13 10:15:21
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-12 22:33, to pisze:
    > begin Arek

    > Takie są fakty. Państwo zmusza mnie do płacenia za usługi beznadziejnej
    > jakości, z których nie korzystam. Uczciwy układ byłby taki, że jak nie
    > chcę korzystać, to nie płacę.

    Jak dorośniesz, wyleczysz pryszcze, to zrozumiesz czym jest państwo. Na
    razie jak widać jesteś na etapie buntu nastolatków.

    > Jeżeli tak oczywista rzecz jak to, że człowiek w wieku 10-15 lat potrafi
    > objąć rozumem horyzont szerszy niż pół roku, budzi Twoje zaskoczenie, to
    > tylko po raz kolejny potwierdzasz, że jesteś średniakiem.

    Dziecko bez ambicji i energii. Przerażające.

    > No właśnie te nauczycielskie pojeby miały wieczne pretensje do mnie, że
    > nie robię tego, tamtego czy sramtego chociaż bym mógł. Nie mogli pojąć,
    > że mam po prostu ciekawsze zajęcia i NIE CHCĘ. I ta paranoja ciągnęła się
    > aż do matury. I oczywiście największa idiotka z tego grona, ta, która
    > postawiła mi na semestr 1 z przedmiotu, który na maturze zdałem na
    > maturze w okolicach maksimum (nie przygotowując się ani minuty) nie
    > poniosła żadnych konsekwencji. Taka jest niestety mentalność tego
    > smętnego towarzystwa.

    Nic nowego, każdy komu w szkole nie szło twierdził później, że wcale się
    nie uczył. A nauczyciele to gamonie.

    No ale przecież, Ty byłeś inny, Ty w wieku 10lat miałeś mentalność
    starca. Nie robiłeś tego co inni, bo byleś ponadprzeciętny. Nie uczyłeś
    się bo to było bez sensu. Nie miałeś ambicji bo to takie oklepane:)

    Za to teraz nie szkoda Ci czasu na bezsensowne trollowanie w usenecie.
    ROTFL!

    > W liceum wręcz dosłownie zgrywałem durnia -- udawałem, że się staram, ale
    > mi nie wychodzi, żeby to stado osłów dało mi spokój i pozwoliło zaliczyć
    > spokojnie nudną szkołę i zajmować się tym, co mnie interesowało.
    > Niestety, to akurat mi się nie udało i nie dali się oszukać.

    Jak to wszystko się zamyka w całość. Ledwo wymęczona prywatna szkoła,
    gdzie za dużą kasę obiecali rodzicom przepchnąć gamonia. W państwowej
    pewnie by się nie patyczkowali, byłby kibel jak nic. W średniej
    podobnie. Dopiero podrzędne studia pozwoliły na parę lepszych ocen.

    Oczywiście;)

    A.