-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin3!goblin.stu.neva.ru!de-l.enfer-du-nord.net!feeder2.enfer-du-nord.net!feed
s.phibee-telecom.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@i...pl>
Subject: Re: Ile warte jest życie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jj5hf8$25h$1@news.task.gda.pl> <jj5hta$igh$1@inews.gazeta.pl>
<jj5l7m$c39$1@news.task.gda.pl> <op.warjqwvspq3u2r@tech>
<4f566879$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
<4f57173a$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<4f5753f1$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<jj9qpa$kck$2@node2.news.atman.pl>
<4f5884ab$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
<jja0rn$rde$1@node2.news.atman.pl>
<4f5897e7$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<4f58b2c8$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<jjacm0$94j$1@node2.news.atman.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 08 Mar 2012 16:35:04 GMT
Lines: 26
Message-ID: <4f58dfb8$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1331224504 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26698 80.52.166.102:35236
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438297
[ ukryj nagłówki ]begin Arek
> Państwo zapewniło Ci bezpłatną edukację zapewniającą zdobycie
> *podstawowej* wiedzy.
Problem w tym, że tam nie jest. Nie wystarczy, że uczeń nabędzie wiedzę i
udowodni, że ją posiada, musi jeszcze BYĆ. Musi BYĆ W SZKOLE przez 12
lat, niezależnie czy potrzebuje całego semestru, żeby przyswoić materiał,
czy wystarczy mu na to tydzień.
> Mogłeś skorzystać z prywatnej palcówki albo
> niezależnie dokształcać się w szerszym zakresie.
I skorzystałem, niestety państwo nie oddało mi niewykorzystanej kasy.
> Twoje marudzenie, że w publicznej niedofinansowanej szkole nie ma
> indywidualnego cyklu nauczania, nawet nie jest śmieszne.
Po pierwsze mówiłem głównie o szkołach prywatnych. Po drugie indywidualny
tok nauczania to nie musi być od razu indywidualny nauczyciel.
Wystarczyłby indywidualny tok zaliczania przedmiotu i niezmuszanie do
przesiadywania na zajęciach uczniów, którzy tego nie potrzebują.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.12 17:46 to
- 08.03.12 18:01 Arek
- 08.03.12 18:32 to
- 08.03.12 18:32 to
- 08.03.12 18:38 to
- 09.03.12 00:04 DoQ
- 09.03.12 00:06 to
- 09.03.12 00:08 DoQ
- 09.03.12 00:14 to
- 09.03.12 09:21 Arek
- 09.03.12 09:23 Arek
- 09.03.12 09:30 Arek
- 09.03.12 09:33 Arek
- 09.03.12 09:33 Arek
- 09.03.12 11:38 Jarek Pudelko
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=