    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ile płacą w Microsofcie i Google w Polsce?
    Date: Fri, 18 Nov 2011 08:59:28 -0600

    On Fri, 18 Nov 2011 06:45:11 -0800 (PST), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Uwielbiam te Twoje reportaże ze świata.
    >Zawsze lubię się czegoś wiarygodnego dowiedzieć.
    >
    >http://www.salary.com/mysalary.asp
    >http://www.salaryexpert.com/
    >http://www.worldsalaries.org/usa.shtml
    >
    >Nie chce mi się wklejać dalej, to są pierwsze 3 linki z gugla dla
    >hasła "USA salaries".

    Doceniam Panske amerykansie dowiadczenia. Jak wynika z Panskiego CV,
    spoedzil Pan tam wiele lat i pracowal dla wielu korporacji. Poprosze
    jeszcze o jakies rewelacje. Mzoe sie okazac ze ja spedzilem ostatnie
    25 lat w gorszej Ameryce niz Pan.

    A tak w ogole, nie mozna zdradzic wysokosci zarobkow w kontekscie
    ktory umozliwialby zidentyfikowanie ozoby zdradzajacej. Wiec ludzie
    pisza anonimowo do "salaray reviev Information Week". Natomiast
    prywatnie, na party, gdy poruszy Pan problem zarobkow, zostanei Pan
    uznany za nieokrzesanego chama nie umiejeacego sie zachowac w
    towarzystwie i wiecej zapraszany nei bedzie. W odroznieniu od Polski,
    gdzie piewsze pytanie znajomych ktorych nei widzialem od 20 lat to
    "ile ty tam zarabiasz". Podobne klopoty dla obu stron wynikna gdy
    Brown pojdzie do HR i poprosi o podwyzke "bo Smith zarabia tyle a
    tyle" A "widelki" sa tylko dla prac federalnych i stanowych. Firmy nie
    podaja zadnych "widelek"
    '
    Jeszcze raz gratuluje "american experience" i podziwiam. Podziwiam bez
    ustanku, ze wszystko wie Pan lepiej.

    A.L.