-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ile paliwa potrzeba dla świateł ;-)
Date: Wed, 09 Nov 2011 10:39:51 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 25
Message-ID: <j9dhp7$3mm$1@news2.ipartners.pl>
References: <j99ahm$psj$1@news.task.gda.pl> <j99b7t$2pk$1@node2.news.atman.pl>
<j99bgd$r02$1@news.task.gda.pl> <j99bl3$44q$1@news.dialog.net.pl>
<j99d7a$uj7$1@news.task.gda.pl> <j99dtg$2pk$3@node2.news.atman.pl>
<2...@p...pl> <j99hku$aap$1@node2.news.atman.pl>
<j99qr3$ps5$1@inews.gazeta.pl> <j9aih2$a4o$1@node2.news.atman.pl>
<8...@p...pl>
<Pine.WNT.4.64.1111081254560.500@quad> <c...@b...softax.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1320831591 3798 157.25.157.219 (9 Nov 2011 09:39:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 9 Nov 2011 09:39:51 GMT
In-Reply-To: <c...@b...softax.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.15
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412009
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-09 10:33, Sebastian Kaliszewski pisze:
> Gotfryd Smolik news wrote:
>> On Tue, 8 Nov 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:
>>
>>> Hello AZ,
>>>
>>>> A te oswietlenie to masz zasilane paskiem klinowym z silnika? Alternator
>>>> tez ma straty i 1 kW pobrany z silnika to nie jest 1 kW w
>>>> elektrycznosci.
>>>
>>> Straty na pasku i łożyskach itd. występują niezależnie od tego, czy
>>> światła są włączone, czy nie.
>>
>> Jeśli te straty zawierają składową zależną od obciążęnia (a raczej
>> zawierają), to nie ma powodu żeby jej nie zauważać.
>
> To są efekty drugiego rzędu. Istotnie mniejsze od strat stałych.
Odwrotnie - w zakresie średnich i wyższych obciążeń dominują straty
zmienne, z grubsza proporcjonalne do mocy.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.11 10:41 Jakub Witkowski
- 09.11.11 10:46 Jakub Witkowski
- 09.11.11 10:48 Sebastian Kaliszewski
- 09.11.11 11:00 Jakub Witkowski
- 09.11.11 11:02 AZ
- 09.11.11 11:07 Jakub Witkowski
- 09.11.11 12:00 The_EaGle
- 09.11.11 12:42 J.F
- 09.11.11 12:51 J.F
- 09.11.11 13:14 J.F
- 09.11.11 14:23 kogutek
- 10.11.11 00:09 Bugatti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS