    From: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ile p?ac? w Microsofcie i Google w Polsce?
    Date: Fri, 18 Nov 2011 14:53:39 +0000 (UTC)

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > To można ustalić na drodze prostej analizy. Wystarczy odpowiedzieć sobie
    > na pytanie: Po co firma zakłada oddział/filie w Polsce?
    > a) bo potrzebuje genialnych Polaków? - nie, bo tych sobie wyłowią w
    > konkursach i ściągną do USA za przeciętną amerykańską pensję (która we
    >
    > wszystkich innych krajach wygląda na bajońską sumę)
    > b) bo tnie koszty i chce zatrudnić jak najtaniej ludzi do pracy
    > specyficznej dla polskiego obszaru językowo-kulturowego? - tak
    > c) bo tnie koszty i chce trzeciorzędne prace wykonać jak najtaniej - tak
    > d) ? - jakiś pomysł po co jeszcze mieli by otwierać filie w RP?

> [...]

    przypomina sie swietny cytat z ksiazki azzerada:

    Odpowiedzia Nirvany bylo nasilenie agresywnego rozwalania
    instrumentow, i to nie tylko dlatego, ze teraz mogli sobie
    na to pozwolic. Czulismy sie bardzo dziwnie, bo nagle zaczeto
    nas traktowac jak krolow - mowil Kurt - musielismy zniszczyc
    to wszystko. Bylem obrzydliwy (..) a przewaznie bylem pijany
    - ciągnał dalej. Mówiłem im: "No dobra studenciaki. Idzta sobie
    posluchac bratniackiego rocka. Popatrzta na swoje głupie,
    korporacyjne ryje!"