  • Data: 2010-01-30 17:05:29
    Temat: Re: Ile kosztująprzeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Jan 2010 08:39:10 -0600, Pszemol wrote:

    >80 a 30 to jest jednak różnica... ktoś tu pisał że przy 30k km
    >serwis mu zalecał wymianę "wszystkich" filtrów... To przesada.
    >Po prostu trzepią kasę i wymieniają za często różne rzeczy.

    Z drugiej strony taka wymiana groszowa moze byc.

    >Dla przykładu, moja honda accord 2004 zaleca wymianę filtra
    >oleju CO DRUGĄ wymianę oleju. Jestem pewny że serwis będzie
    >zalecał wymianę filtra przy każdej wymianie oleju... Po co?
    >Aby zarzucić śmietniki niepotrzebnie? Aby złupić kasę z klienta?

    A wymiane oleju jak czesto zaleca ?
    Bo wez pod uwage amerykanskie zwyczaje - skonczylo sie juz wymienianie
    co 3k mil ? co 5k ?

    >Żywotność dobrego filtra marki Honda nie jest taka sama jak
    >żywotność jakiegoś papierowego badziewia - warto słuchać
    >co ma do powiedzenia inżynier z fabryki a nie Józek z serwisu.

    A potem swoja wiedze z instrukcji przenosisz na filtr marki Filtron
    :-)

    >Jeszcze raz - zamiast "iść na przegląd" zostawiasz samochód
    >na konkretną listę usług: mają wymienić to, tamto i jeszcze to
    >i koniec.

    A honda podaje dobra liste przegladowa ? Czy strzelasz w ciemno?
    Ewentualnie potem uslyszysz "a to pan nie wie ze olej w automacie sie
    wymienia co 50k mil ?"

    J.