  • Data: 2010-01-30 22:58:39
    Temat: Re: Ile kosztująprzeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hk2a18$bei$...@m...internetia.pl...

    > Użytkownik "GlennBp" <l...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    ie-30-000km/

    > coz moge powiedziec - olej za 450 zl to chyba wytlaczany z platyny a koszt
    > robocizny 662 zl to juz nie wiem z czego sie wzial. W skodzie koszt
    > robocizny dla octavii I z silnikiem diesla to 120 zl + czesci (olej,
    > filtry) i uwazam, ze to jest w miare uczciwa cena. Dodatkowo mam jeszcze
    > rabat w salonie wiec place jeszcze mniej (tyle co napisalem wyzej)

    A jeszcze jedno mi przyszlo do glowy - po jednym z komentarzy pod tym
    artykulem. W grupie wv mozesz robic przeglady gwarancyjne w dowolnym salonie
    grupy nie tracac gwarancji a wiec: wv, audi, skoda, seat. Nie wiem jak z
    bentleyem ale tego w Krakowie nie ma wiec sie nie interesowalem :-)

    --
    ml