  • Data: 2010-01-30 22:55:01
    Temat: Re: Ile kosztująprzeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GlennBp" <l...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3...@n...onet.pl

    > Za serwis olejowy, lacznie z kompletem

    > Nieslychane ceny w aso skody.W ludowozie juz gorzej:
    > http://www.autogolf.pl/golf-6-po-pierwszym-przegladz
    ie-30-000km/

    coz moge powiedziec - olej za 450 zl to chyba wytlaczany z platyny a koszt
    robocizny 662 zl to juz nie wiem z czego sie wzial. W skodzie koszt
    robocizny dla octavii I z silnikiem diesla to 120 zl + czesci (olej, filtry)
    i uwazam, ze to jest w miare uczciwa cena. Dodatkowo mam jeszcze rabat w
    salonie wiec place jeszcze mniej (tyle co napisalem wyzej)

    --
    ml