    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    <o...@l...harvard.local> <ozsdf3s6dqtf$.dlg@myjk.org>
    <5ce2f4db$0$539$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <0...@g...com>
    <5ce439bd$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <1...@g...com>
    Date: Tue, 21 May 2019 21:08:46 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2019 o 20:59 WS <L...@c...pl> pisze:

    > E... ja tak tylko autostradami jade (no, okolice granicy Cz/Au
    > beznadziejne, ale tam przepisowo ;) ), Krk wjazd na A4 i koniec w Tyrolu
    > okolo 8 rano, ew. w lecie Slowenia/Chorwacja, czyli tez autostrady noca.
    > Dalej to samolot.

    Ja też tylko autostrady.
    Na autostradzie w DE miałem psa, sarnę, we Francji nieoświetlony camper na
    lewym pasie, osobówkę stojącą bez awaryjnych i kierownika biegającego po
    pasach i zbierającego graty z rozsypanego box'a, zylion przyczepek z
    rozwalonymi kołami (sport narodowy duńczyków - jechać na lazurowe wybrzeże
    z przyczepką), arabowie poprawiący swoje bagaże przewożone na dachu pod
    niebieską plandeką itp, itd.
    Kwestia czasu i przejechanych kilometrów kiedy będziesz miał pierwsze
    takie zdarzenie po ciemku, w słabej widoczności.

    TG