  • Data: 2010-02-24 21:24:20
    Temat: Re: Idzie wiosna... Przypomnienie
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    CUT_INZ pisze:

    > Wiesz, ty chyba motocykla w życiu na oczy nie widziałeś (nie mówiąc już
    > o jeździe)>

    Opowiesz mi o tej trudnej sztuce?

    > Ja uważam się za motocyklowego kapelusznika. Jeśli przekraczam prędkość
    > to max o 20km/h. Nie wyprzedzam na zakazie itp. Jednym słowem unikam
    > problemów.
    > Stosując sie do moich zasad nieraz miałem wrażenie, że kierowcy
    > samochodów albo mnie nie widzą, albo są tak zamyśleni, że nie mają
    > kontaktu ze swoimi mózgami...

    Jasne. Nastepnym razem jak ktos wymusi na mnie pierwszenstwo, chwyce
    czerstwa bułkę i sie pochlastam. A jak nie uda mi sie zejsc z tego
    swiata, zaloze stowarzyszenia pokrzywdzonych i zafunduje sobie naklejke
    "patrz dookola, DoQ jest wszedzie". Ile masz to PJ? Rok? Ja na poczatku
    tez przezywalem wszystko, jak żaba okres.

    Pozdrawiam
    Pawel