  • Data: 2010-02-24 21:42:51
    Temat: Re: Idzie wiosna... Przypomnienie
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 24 Feb 2010 11:48:46 +0000, osobnik zwany Massai
    wystukał:

    > Widzisz, kwestia jest prosta.
    > Jeśli moto jedzie przepisowo, czy nawet "prawie przepisowo" - ryzyko że
    > ktoś go nie zobaczy, że zajedzie drogę - jest niezbyt duże.

    powiedz to panu co mnie położył na Łazienkowskiej w DC. Dobrze, że
    jechałem całe 30kmh

    > Natomiast rośnie to ryzyko gwałtownie gdy moto jedzie 2*ograniczenie czy
    > 2,5*ograniczenie, i skacze z pasa na pas.

    moto zazwyczaj nie skacze bo porusza sie pasem dla motocykli :)

    > W efekcie ci którzy płaczą "puszkarze nie patrzą w lusterka" - to
    > właśnie ci co "zapierdalają".

    gówniażeria na plastikach nie płacze. Często po glebie juz nie jest w
    stanie

    > Bo ci co jeżdżą przepisowo, czy choć "rozsądnie" na moto mają ten
    > problem z zajeżdżaniem równie często jak kierowcy samochodów. Czyli - co
    > jakiś czas się zdarzy, ale nie jest to powód żeby robić akcję "motocykle
    > są wszędzie".

    oj powód, powód. Pojeździj trochę na moto po mieście to zrozumiesz. Choć
    teraz jest o niebo lepiej niz było kilka lat temu. A jak ktoś ślepy to mu
    nic nie pomoże. Kolega na GoldWingu (moto wielkości dostawczaka) z
    zapalonymi z przodu z 10 światłami został skasowany podczas jazdy
    turystycznej (jakieś 90kmh na szosie) bo samochód wyskoczył mu na
    czołówkę. Na szczęście skończyło się tylko na kasacji motocykla i
    połamanej nodze.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?