  • Data: 2010-02-25 08:02:45
    Temat: Re: Idzie wiosna... Przypomnienie
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    masti wrote:

    > Dnia pięknego Wed, 24 Feb 2010 11:48:46 +0000, osobnik zwany Massai
    > wystukał:

    > powiedz to panu co mnie położył na Łazienkowskiej w DC. Dobrze,
    > że jechałem całe 30kmh

    No, ale co to za argument? Jadąc samochodem 30km/h tez mozna mieć
    stłuczkę. Ktoś wyjedzie, nie zauważy.
    Zdarza się.

    > moto zazwyczaj nie skacze bo porusza sie pasem dla motocykli :)

    Odnosiłem się do tych filmików w wątku ;-)

    > oj powód, powód. Pojeździj trochę na moto po mieście to
    > zrozumiesz. Choć teraz jest o niebo lepiej niz było kilka lat temu.
    > A jak ktoś ślepy to mu nic nie pomoże. Kolega na GoldWingu (moto
    > wielkości dostawczaka) z zapalonymi z przodu z 10 światłami
    > został skasowany podczas jazdy turystycznej (jakieś 90kmh na
    > szosie) bo samochód wyskoczył mu na czołówkę. Na szczęście
    > skończyło się tylko na kasacji motocykla i połamanej nodze.

    No ale to wszystko może się zdarzyć. Przy konfrontacji samochód -
    samochód przy 90km/h samochody też pójdą do kasacji, a i kierowca
    mogą się nie wykpić tylko złamaną nogą.

    Zdarza się, co też napisałem.

    Tym niemniej zapitalanie ile fabryka dała w gęstym ruchu jest
    proszeniem się o kłopoty, i nie można się domagać "motocykle są
    wszędzie", żeby kierowcy mieli 8 par oczu i jednocześnie obserwowali
    wszelkie możliwe kierunki. Spogląda się w lusterko i potem do
    przodu, wyprzedzamy. Jest moment kiedy po prostu fizycznie nie patrzy
    się w tył.

    --
    Pozdro
    Massai