-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 18 Nov 2012 20:59:14 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
References: <k7vi4p$ub7$1@node1.news.atman.pl> <k80e6h$dev$3@cougar.axelspringer.pl>
<k82616$aq8$1@node2.news.atman.pl> <k862ir$1o0$1@cougar.axelspringer.pl>
<50a6ae12$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
<853b1w1grcey$.xd0cv2qs1vzw.dlg@40tude.net>
<50a7f4a7$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@4...net>
<50a92aca$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<1uc96lp7hwiwz.txz7kwlhcqnq$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1uc96lp7hwiwz.txz7kwlhcqnq$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 85
Message-ID: <50a93e12$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-205-207-27.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1353268754 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 87.205.207.27:52814
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472819
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-18 20:20, J.F. pisze:
> Dnia Sun, 18 Nov 2012 19:36:57 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2012-11-18 13:24, J.F. pisze:
>> (...)
>>> Moze organizacja zniecheca ?
>> Do czego zniechęca? Ano zniechęca do zap*, ale kto by na to patrzał.
>
> Nie, zniecheca do przepisowej jazdy.
Ciekawy wniosek. Szczególnie, że dalej temu zaprzeczasz.
>> O widzisz. Musieli napisać, żebyś pojechał zgodnie z ograniczeniem
>> i "odkrył" zieloną falę.
>
> No bo wczesniej tyle razy jechalem szybciej i efekty byly rozne :-)
No popatrz, to jak wielu tutaj.
>> Uhhhm, 99%, tak, już uwierzyłem.
>
> Coz chcesz, ruszasz, widzisz czerwone na nastepnym skrzyzowaniu, to do ilu
> sie rozpedzasz ? Jedziesz "stowa", widzisz czerwone, hamujesz, stajesz,
> akurat zapala sie zielone, rozpedzasz znow do "stowy", znow czerwone zmusza
> cie do postoju na moment - ile potrzebujesz takich skrzyzowan zeby zwolnic?
Mnie pytasz? To nie ja mam problem z czasem przejazdu itd. Podawałem ci
nawet czasy w stosunku do odległości. Nie pasuje do "modelu"?
> Ale niektorzy jada pierwszy raz, wiec 1% :-)
Taaa, jasne. Wierzę Ci tak samo, jak Twoim opowieściom o 8.
> Oczywiscie pozniej dochodzi zrozumienie systemu - wiem ze wjechalem pozno w
> fazie, wiem ze dobrze ustawione, wiem ze powinienem naprawde te stowe na
> licznik wrzucic, zeby z fali nie wypasc :-)
Tak, tak :)
>>> I nie byl to skutek zamontowania FR, tylko wlasnie dobrej organizacji ruchu
>>> - zielonej fali i paru sprzyjajacych warunkow.
>> A co ma do tego FR?
>
> Bo to jest innu sposob, aby kierowcy jechali z przepisowa predkoscia.
Ciekawe czemu sam na to nie wpadłeś wcześniej, tylko musieli ci
napisać...
>> A co ma to do Puławskiej?
>
> Ze jak sie inzynier ruchu postara, to kierowcy blyskawicznie odkrywaja
> jakie reguly tu rzadza.
LOL - a skąd wniosek, że nie jest to zrobione dobrze, tylko im nie
napisali, że fala jest przy 40-50, tylko "No bo wczesniej tyle razy
jechalem szybciej i efekty byly rozne"?
>> Zresztą z tego co
>> napisałeś wynika, że tylko w jednym miejscu we Wrocławiu taki cud
>> występuje. W związku z powyższym śmiem podważać Twój wniosek, że
>> wynika to tylko z "dobrej" organizacji ruchu, ponieważ te "paru
>> sprzyjajacych warunkow" jest tak enigmatyczne, że ciężko to traktować
>> jako sensowne uzasadnienie.
>
> Widzisz, glupis i zacietrzewionys, to mimo podpowiedzi nie potrafisz
> wymyslec kiedy to zadziala :-)
W przeciwieństwie do Ciebie ja nie muszę niczego wymyślać, ponieważ
mechanizmy są mi znane. Ty wymyślasz różne cuda na potrzeby chwili
i po raz kolejny próbujesz poprawić sobie "jakość" głupawymi dodatkami.
W efekcie wpadasz we własne sidła głupawej paraargumentacji.
> Na Karkonoskiej sporo swiatel widac z daleka. Widzisz czerwone to sie nie
> spieszysz. Ustawione byly na ~70 (teraz mniej), wiec predkosc akceptowalna.
> Jedziesz tyle, widzisz jak ci sie kolejne zapalaja - to dalej jedziesz
> tyle.
Słuchaj - widziałeś kiedyś Puławską na oczy? Światła kolejnych
skrzyżowań widać z daleka i bez problemu można sobie przewidzieć
co będzie za kawałek. Zresztą przemilczałeś moje stwierdzenie, że
ludzie na Puławskiej też tak robią i nie jest to nic nowego,
odkrywczego itd. Może kiedyś się przejedź i zastanów się na spokojnie,
czemu część ludzi nie korzysta z opisywane schematu logicznego
zachowania, tylko zapiernicza i później opowiada, że co chwilę
stoją na światłach. Inna sprawa, że kiepski z Ciebie psycholog.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.12 21:43 PK
- 18.11.12 21:49 PK
- 18.11.12 22:08 J.F.
- 19.11.12 09:11 Artur Maśląg
- 19.11.12 20:26 tÎż
- 19.11.12 21:42 PK
- 20.11.12 18:12 Bydlę
- 20.11.12 18:13 Bydlę
- 20.11.12 19:08 Artur Maśląg
- 20.11.12 20:34 J.F.
- 20.11.12 21:00 Artur Maśląg
- 20.11.12 23:59 tÎż
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=