eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIdiotyzmy na PuławskiejRe: Idiotyzmy na Puławskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Date: Thu, 15 Nov 2012 09:43:42 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 49
    Message-ID: <k82a00$eek$1@node2.news.atman.pl>
    References: <509fbd3a$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <k7vdvm$njp$1@mx1.internetia.pl> <k7vjip$vn5$1@node1.news.atman.pl>
    <k80lc0$7hn$1@mx1.internetia.pl>
    <50a408d6$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    <k822ln$aog$1@mx1.internetia.pl> <k8250p$gpr$1@node1.news.atman.pl>
    <k826g6$qut$1@mx1.internetia.pl> <k8277s$bu1$1@node2.news.atman.pl>
    <k82864$2ci$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1352969024 14804 159.253.247.138 (15 Nov 2012 08:43:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Nov 2012 08:43:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <k82864$2ci$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472441
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-15 09:07, DoQ pisze:
    > W dniu 15-11-2012 08:56, Artur Maśląg pisze:
    >
    >> Aha. Ciekawe które skrzyżowania/pasy chciałbyś likwidować, a które
    >> zmodyfikować i jak. Później nastąpi pytanie, co by to zmieniło
    >> w zakresie przepustowości o której coś pisałeś wcześniej, a jest ona
    >> przekroczona od dawna. Bez drogi alternatywnej nic się nie zmieni,
    >> ponieważ SDR nie spadnie - gdzieś to upchnąć trzeba.
    >
    > Przejścia nad/pod ziemią - to chyba żadna filozofia, prawda?

    Nieprawda. Do tego jest potrzebne miejsce, finanse, możliwości
    techniczne i niekoniecznie takie rozwiązanie jest uzasadnione
    społecznie. Puławska jest w środku miasta, ciąg zabudowań, drogi
    poprzeczne itd.

    > Bezkolizyjne/wielopoziomowe dojazdy do głównych arterii Ursynowa gdzie
    > Puławska zwykle korkuje się najbardziej.

    Główne arterie Ursynowa też są zakorkowane.

    > Ale nie, lepiej jebnąć FR i cieszyć się udaną inwestycją.

    Aaaa, o to te całe żale. To nie jest FR i nic nie mam do jego
    lokalizacji. Przejście jest uczęszczane, skrzyżowanie też
    dość ruchliwe. Zwolnią ludzie do dopuszczalnej to zrobi się
    dużo bezpieczniej. Zdjęcie nogi z gazu nic nie kosztuje.
    Znaczy jak widzę dla wielu to jakaś ujma na honorze...

    >>> Postaw przed każdą nitką światła, wtedy Puławska w tym miejscu będzie
    >>> wybitnie przejezdna.
    >> Chciałeś ironicznie, a w wyszło jak zwykle. Wystarczy zjechać z
    >> Puławskiej i zaraz stanie się w korku np. w Dolince.
    >
    > Mówimy o rozwiązaniu problemów zakorkowanej Puławskiej,a nie Dolinki -
    > odbiegasz od tematu, jak zwykle.

    No i znowu Ci wyszło jak zwykle - Puławska nie jest tworem oderwanym
    od struktury drogowej miasta. Nawet gdybyś zrobił po 5 pasów w jedną
    stronę, bez świateł, pasów i w betonowym tunelu, to to wszystko i tak
    później stanie na wylocie, ponieważ tam się korki przeniosą.
    Puławską trzeba odciążyć.

    BTW - szybka jazda Puławską nic nie daje w ogólnym rozrachunku.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: