  • Data: 2012-11-15 08:18:48
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-15 07:33, DoQ pisze:

    > Spiętrzenie powstanie na kolejnych _światłach_.

    Których i tak nie wyeliminujesz, ponieważ są skrzyżowania, są
    piesi

    > Mniej więcej to samo co daje wielopoziomowe na Wyścigach. Tam jakoś
    > "cudownym" sposobem zatwardzenie Puławskiej odpuszcza.

    Nie wiem jakie Ty cuda widzisz, ale w kierunku Piaseczna nic nie
    odpuszcza na Wyścigach, za to w kierunku Centrum w okolicach Wyścigów
    ruch z Puławskiej rozgałęzia się na 3 nitki, więc nic dziwnego,
    że nagle wydaje Ci się, że odpuszcza. Jak odbijesz to zaraz
    staniesz gdzie indziej.