-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 14 Nov 2012 22:10:42 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
References: <509fbd3a$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<k7vdvm$njp$1@mx1.internetia.pl> <k7vjip$vn5$1@node1.news.atman.pl>
<k80lc0$7hn$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <k80lc0$7hn$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <50a408d6$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77-255-244-5.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1352927446 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1299 77.255.244.5:49305
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472401
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-14 18:39, DoQ pisze:
> W dniu 14-11-2012 09:08, Artur Maśląg pisze:
>> Nie przesadzaj - maksymalna przepustowość została osiągnięta i wyższa
>> nie będzie, nawet gdybyś połowę świateł zlikwidował. Co do fali
>> - różnie to bywa, a światła nie stoją co 100 metrów.
>
> Rozumiem, że to o likwidacji świateł to żart?
Nie, to co obserwujesz to najwyżej brak płynności ruchu w godzinach
szczytu (związane jest również z ruchem z poprzecznych) i SDR
w granicach 70000 - to jest potężny ruch, którego światła na
przejściach (i same przejścia) nie zlikwidują. Przepustowość
jest przekroczona i bez odciążenia Puławskiej wiele się zrobić
nie da. Likwidacja części świateł najwyżej przeniesie "spiętrzenie"
zatwardzenia w inne miejsce, a i tak średnio wyjdzie na to samo.
Zresztą większości świateł i tak nie można zlikwidować z racji
bezpieczeństwa ruchu. Nawet tak na zdrowy rozum - zastanów się,
co dałoby przebudowania skrzyżowania DK79/DW721 (Puławska/Okulickiego)
na wielopoziomowe (co zazwyczaj poprawia płynność ruchu w takich
miejscach)? Płynniej przejedziesz przez samo skrzyżowanie, a
później postoisz nie na nim, tylko kilkaset metrów dalej (Energetyczna,
Powstańców W-wy, Chyliczkowska - przy Julianowskiej jeszcze
świateł nie ma, ale też można swoje odstać).
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.12 07:33 DoQ
- 15.11.12 08:18 Artur Maśląg
- 15.11.12 08:36 Chris
- 15.11.12 08:38 DoQ
- 15.11.12 08:56 Artur Maśląg
- 15.11.12 09:07 DoQ
- 15.11.12 09:43 Artur Maśląg
- 15.11.12 12:33 AZ
- 15.11.12 15:31 tÎż
- 15.11.12 16:01 Gotfryd Smolik news
- 15.11.12 16:06 Gotfryd Smolik news
- 15.11.12 16:52 Cavallino
- 15.11.12 18:13 DoQ
- 15.11.12 18:29 DoQ
- 15.11.12 19:17 tÎż
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=