-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "vari" <v...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
Date: Fri, 13 Feb 2009 13:22:50 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 65
Message-ID: <gn3p67$8v0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <a...@t...googlegroups.com>
<gn3dmg$pos$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ejr69.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1234528263 9184 83.21.159.69 (13 Feb 2009 12:31:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Feb 2009 12:31:03 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226732
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "MKi" <e...@b...op.pl> napisał w wiadomości
news:gn3dmg$pos$1@news.onet.pl...
> Przykłady irytujące:
>
> Przykład 1 (niekontretny): zgłasza się IVR, a następnie wrzuca zajęty.
> Płacisz za połączenie, którego nie ma.
Elegancko byłoby gdyby zgłaszał się jako sygnał wołania (jak najbardziej
możliwe).
Mógłby poinformować o przyczynach "niepołączenia" podac informację np z
innym numerem itp.
Mógłby nawet przyjąć DTMF ale tu mogą wystąpić problemy z przesyłem audio od
abonenta do IVR gdy ten zgłasza się jako sygnał (często zza granicy, w
pewnych modelach aparatów GSM w konkretnych sieciach itp).
>
> Przykład 2 (UPC): trzeba *dwukrotnie* wprowadzić numer klienta
> (pięciocyfrowy w moim przypadku), swoje odczekać i usłyszeć od
> konsultantki: jaki jest pana numer klienta?
W Microsofcie jest Janina Żółw nagrana (wybranie na niej DTMF powoduje
koniecznosć wysłuchania żółwiego komunału od poczatku).
W Orange wszystko jest (standard korporacyjny) utrudnione/schowane itp.
Menu jest zagmatwane i wiele razy myślałem już, że tam nie ma konsultantów.
BTW: Po co w dzisiejszych czasach NAGRANE INFORMACJE O PROMOCJACH ITP
PIERDOŁY ?
Albo ktoś ma Internet (tu też widac inwencję np na stronie operatora sieci
ERA czyli PTC, nie sposób znaleźć mapy zasięgu, pomaga tylko google i tam od
razu jest odnosnik do podstrony W ICH SERWISIE).
Zdaje się, że wszystko z zasadą "nie szukaj bo nie znajdziesz, tylko zadzwoń
na płatny najlepiej numer, to ci może powiemy".
W Orange (mam ich Freedom w biurze) nie sposób znaleźć numeru stacjonarnego
do nich.
Ja mam na linaich restrykcję na komórki (btw : Era też lubi gdy się do nich
dzwoni na komórkowe).
Numer już znam ale najlepiej jak kliencie zadzwonisz Z NASZEJ komórki na
numer w postaci *123 a jak nie jesteś klientem TO IDZ DO CHOLERY DO SALONU
to tam cię omotają i wcisną umowę a nie szperasz po necie.
Jak już szperasz to wszędzie są opcje KUP NATYCHMIAST ale cennik z
zestawieniem opcji abonamentowych to już sobie szukaj sam .... (Multimo).
Ogólnie idzie to na totalne zgłupienie społeczeństw.
Potem nie dziwne że w zakładzie ślusarskim wśró szlifierek i obrabiarek wisi
przykurzony NT do ISDN ("bo pan z Telekomunikacji mówił że musi byc takie
coś no i ja podpisałem umowę....").
ISDN wcisną temu co nie potrzebuje...
Widziałem też Liveboxa u kobiety samotnie wychowujacej dziecko.
"Powiedzieli że inaczej nie bedzie internetu".
I kobieta, która do dziś spłaca raty za peceta (stacjonarnego - Livebox jest
podłączony oczywiscie kablem), płaci też za dzierżawę czegoś czego nie
potrzebowała.
Cwaniak na cwaniaku cwaniakiem tym kraju pogania.
I żeby jeszcze takie wałki były na zachodzie.... (tam bodatsi ludzie).
Nie. Tam ich pilnują Juden.....ekhm Jugendamty i inne amty od wszystkiego
(coś jak UOKiK) ale u nas się udaje że się pilnuje a tam się pilnuje.
Poza tym prawdziwa konkurencja i ROZWINIĘTY wolny rynek powodują że tam
firma się dwa razy zastanowi czy warto aby o niej mówili "zdzierca i
oszust".
U nas te same miedzynarodowe koncerny mają politykę Macro Cash and Carry
(Wielka Forsa i w Nogi).
Niektóre mają wręcz doświadczenie bo ich macierzysty kraj posiadał kolonie i
tam przez wieki nauczyli się jak łupić i doić.
vari
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.09 15:50 Piotr C.
- 13.02.09 17:22 Jarosław Sokołowski
- 13.02.09 19:34 Sempiterna
- 13.02.09 21:46 D@niel
- 14.02.09 08:03 vari
- 14.02.09 08:08 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 14.02.09 12:58 Jarosław Sokołowski
- 15.02.09 09:06 Szyba
- 15.02.09 09:20 Adam Płaszczyca
- 15.02.09 09:21 Adam Płaszczyca
- 15.02.09 09:24 Krzysztof Drewicz
- 15.02.09 09:35 Krzysztof Drewicz
- 15.02.09 10:14 Adam Płaszczyca
- 15.02.09 10:41 vari
- 15.02.09 10:51 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800