-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer01.iad.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 12 Apr 2013 19:25:50 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
References: <kjuq6r$vcf$1@node1.news.atman.pl> <kjvgou$ioq$1@node2.news.atman.pl>
<kk0b4k$9ff$1@news.task.gda.pl> <kk0gav$lku$1@node1.news.atman.pl>
<6...@y...googlegroups.com>
<51657e85$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
<kk5uig$lhp$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kk60rk$b78$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kk6461$er5$1@node1.news.atman.pl> <kk68sg$voe$1@node2.news.atman.pl>
<kk6at0$208$1@node2.news.atman.pl>
<5166ed76$0$1261$65785112@news.neostrada.pl> <kk6tdt$eop$2@dont-email.me>
<5166ff5d$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<kk71cs$eop$7@dont-email.me>
<51670e8a$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<kk72v0$eop$11@dont-email.me>
<51671cfd$0$1209$65785112@news.neostrada.pl> <kk7779$pvc$1@dont-email.me>
<kk87v2$qbk$1@node2.news.atman.pl>
<5167e52c$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kk8srl$8eo$1@node1.news.atman.pl>
<51682b65$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <51682b65$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 107
Message-ID: <516843a5$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1365787558 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26695 82.139.18.228:60941
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5955
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489018
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-12 17:42, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
(...)
>> Jeżeli mnie pamięć nie myli to 'zabytki' są od 1984. Znaczy od razu
>> się wszędzie nie pojawiły, ale jakoś nie zauważyłem, by skróciły teren
>> zabudowany. On się zwyczajnie rozrósł.
>
> Gdzies sie rozrosl, a w innych miejscach sie nie rozrosl.
> I ja dawniej miales tablice z nazwa, tak teraz tez jest, tylko ze
> zielona, a "zabytki dalej".
A po drodze były białe z czarnymi, jak kolega tutaj podpowiedział.
>> Przybyło też skrzyżowań, stacji benzynowych itd.
>
> Skrzyzowan to chyba niewiele przybylo.
A co za różnica, skoro przybyło i pojawia się ruch lokalny?
Kiedyś było pole, potem jakaś bita dróżka, teraz jest asfalt,
skrzyżowanie i miejscami ograniczenie do 70.
> Przybylo tez obwodnic i slupkow FR :-)
Na omawianej trasie? Gdzie?
> I tu znow wracamy do matematyki - wysokiej sredniej nie zrobie
> rozpedzajac sie do 150 czy wiecej.
Ale Ty jej nie masz zrobić na takiej drodze, ponieważ nie jest to
realizowalne w normalny sposób.
> Wysoka srednia zrobie jak wyprzedze ciazarowke i nie bede kilometrami
> jechal 70, 60 czy 50 ..
Przy ograniczeniu do 90km/h to wiele wyższej nie zrobisz, ponieważ tam
gdzie można prędkość na 'zabytkach' podniesiono.
> Nie, szybciej sie nie da (tzn owszem czasem da, ale nie o tym piszemy).
> No to wszyscy jada plynnie w jednym korku :-)
A niby jak ma wyglądać ruch na jednojezdniowej drodze, o jednym pasie
ruchu w każdą stronę?
>> Tu nie chodzi o kwestie gustu, tylko bezpieczeństwa i komfortu
>> podróży, a mowa o DK10 na odcinku Płońsk-Toruń.
>
> I skrzyzowania sa bezpieczniejsze i szybsze czy bezpieczniejsze ale
> wolniejsze ?
Bezpieczniejsze - w tym wolniejsze np. ronda. Czasem światła ;)
> Bo w tym drugim przypadku co jest "lepiej", to kwestia subiektywna :-)
Wolę dojechać spokojnie i później, niż wcale. Parę wypadków mógłbym
szczegółowo opisać, ale po co. Tu jeden z gorszych (o ile można
jakoś to kwalifikować):
http://www.fakt.pl/Wypadek-busa-pod-Sierpcem-12-latk
a-nie-zyje-Smierc-w-wypadku-busa,artykuly,203209,1.h
tml
Nie patrz na to, że to z Faktu - chodzi o sytuację. Zimowy poranek,
pewnie ślisko, jest ograniczenie na trasie do 70, do 50, znaki
o niebezpiecznych zakrętach itd. Tak, zwolnić do tych 50 to jakaś
kara boska, choć widać, że miejsce nie jest do tego, by jechać wg
własnego widzimisię.
>> LOL - a jak chcesz ponosić minimalną, skoro jest na zabudowanym
>> jej podnieść nie można?
>
> Na zabudowanym akurat mozna. Na niezabudowanym nie mozna.
No i na zbudowanych są stosowne podniesienia - gdybyś trasę znał,
to byś wiedział, że tak jest. Oczywiście tam, gdzie można.
> Ale tu nie chodzi o to czy mozna, ja sobie z 90 poradze (chyba ze
> nastawiaja tych FR tysiace), problem w tym ze jade 60-70 a nie 90.
> Bo ciezarowka, bo kapelusz, bo wioska,
Wiesz, postrzeganie przez pryzmat jednej znanej trasy to zdaje się
nie najlepsza forma wyciągania sensownych wniosków.
>> Światła też zlikwidujesz?
>
> Mozna zielona fale zrobic. I zestroic chocby na 120 :-P
Od Płońska to Torunia? Hmmm, musiałbyś to Galasowi zaproponować.
> Tak w przecietnych warunkach ?
W przeciętnych? A gdzie ja o takich pisałem?
> Moze i mozna, nie probowalem, bo na moj gust to juz igranie z zyciem :-)
> I nie mam bynajmniej na mysli osiaganych predkosci, tylko ilosc miejsca
> do wyprzedzania.
Sam widzisz - ruch jest gęsty, ludzie szybciej nie pojadą.
>>> Mowa o DK10 Płońsk-Toruń ? Nie znam,
>> Od początku. No, ale to kolejna której nie znasz.
>
> Wielu drog nie znam. Jakos nie czuje potrzeby przejechania np z Ustrzyk
> do Szczecina.
Trudno. Ja w przeciwieństwie do Ciebie o drogach których nie znam
raczej się nie wypowiadam
> Ale wieloma przejechalem. I wiekszosc wyglada podobnie.
To, że wygląda podobnie o niczym nie świadczy.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.13 19:51 Axel
- 12.04.13 20:45 masti
- 12.04.13 20:50 Artur Maśląg
- 12.04.13 20:48 masti
- 12.04.13 20:56 Artur Maśląg
- 14.04.13 16:58 ddddddd
- 14.04.13 17:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=