  • Data: 2013-04-12 17:19:29
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-09 16:32, Marcin N pisze:

    >Nie wiem jakie są statystyki, wiem jedno: z Bielan Wrocławskich do
    >Sycowa jadę 2-3 pasmową drogą, jest niewielkie prawdopodobieństwo że
    >ktoś mi wyskoczy na czołówkę, zgaduję że z tego powodu znacznie
    >spadła ilość wypadków na tej trasie. Ale oczywiście można to
    >przypisać fotoradarom, a jakby wprowadzono konieczność jazdy w lecie
    >na oponach z

    Tylko wiesz - ile takich zmian w calym kraju zaszlo ? No, od roku
    wyjatkowo duzo, bo to i A2 oddali i gierkowke skonczyli.
    A normalnie to by bylo 60km autostrady przy cos 18 tys km drog
    krajowych i 300 tys w ogole plus miejskie ulice.

    >Dużo jeżdżę dolnośląską i opolską autostradą A4 i naprawdę jest tam
    >mało wypadków - a ruch czasem bardzo duży. Na opolskim odcinku
    >rozumiem -

    Ale przyjrzyj sie barierce na srodku - mocno pogieta.
    Ale nie wiem czy naprawiaja :-)

    >bezpieczeństwo zapewniają nam bramki i opłaty za przejazd (zgaduję że
    >jest analogia, bo kto teraz nie musi to nie leci A4 tylko DK94 - żeby
    >nie płacić),

    Na odcinku wroclaw-olawa to wydaje mi sie ze ruch sie zwiekszyl, ale
    moze to jakies przypadkowy zbieg dat otwarcia bramek z innym
    zdarzeniem.
    Ale za Olawa tlumow na drodze nie widac. Za to na A4 nadal potrafi byc
    gesto.

    Przy czym jeszcze do Brzegu to oplacalnosc wyjazdu z Wroclawia na
    autostrade jest taka sobie ... praktycznie ten sam czas, chyba ze ktos
    przy wezle bielanskim mieszka, albo w najwieksze korki chce jechac.
    A oplata umiarkowana, wiec az tak bardzo nie odstrecza. Zreszta miedzy
    Krakowem a Katowicami tez najwyrazniej nie odstrasza :-)

    >ale wciąż nie mogę pojąć dlaczego tak mało wypadków jest na A4 na
    >zachód od Wrocławia...

    Bo tam obowiazuje 110 :-)

    J.