  • Data: 2013-04-11 14:38:45
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup

    > W Polsce zdecydowana większość łamie przepisy, przynajmniej jeśli chodzi i
    > prędkość dopuszczalną

    Masz na to jakiś dowód? Policzyłem swoją rodzinę i znajomych ponad połowa z
    nich nie jeździ poza miastem, więc nawet nie ma okazji by łamać przepisy. W
    rodzinie (a większość to rodziny) zwykle na trasach jeździ tylko maż, a żona
    nie jeździ albo wcale, albo tylko po mieście na trasie dom/praca/szkoła. W
    wielu rodzinach żona w ogóle nie jeździ bo jest tylko jedno auto.

    Nie wiem jak chcesz uzyskać tę "większość", ale poczekam co zaproponujesz.

    > Ale większość wyprzedza i jak jest luźno z przodu, to mało kto jedzie
    > zgodnie z ograniczeniami.

    Ot ostatnia moja trasa DK 11 Katowice-Poznań. _Średnia_ prędkość poniżej 50
    km/h. Dwa razy udało mi się wyprzedzić ciężarówkę, bo albo wysepki, albo
    zakaz, albo zbyt dużo samochodów jadących za ciężarówką zderzak w zderzak.

    > To ciekawostka, bo ja mam zupełnie inne odczucia. Przykłady - trasa
    > Wwa-Lublin - jak utrzymuje w trasie 100km/h, to co chwilę ktoś mnie
    > wyprzedza. Na gierkówce, jak jechałem 105km/h na tempomacie - wyprzedzało
    > mnie więcej samochodów, niż ja wyprzedzałem.

    To są według Ciebie drogi _wojewódzkie_?

    > ROTFL!

    Co Cię tak bawi? Bywają miesiące że mi komputer pokazuje średnią prędkość od
    tankowania do tankowania poniżej 15 km/h.

    > No i właśnie sam napisałeś, że mało kto jeździ zgodnie z przepisami....

    Mało kto _na_ _trasie_. Większość nie wyjeżdża na trasę wcale.

    Pozdrawiam
    Ergie