  • Data: 2013-04-11 18:02:09
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-11 15:13, Axel pisze:

    > ROTFL^2 Policz jeszcze staruszków i dzieci w kołyskach - może wtedy wyjdzie
    > większość.
    > Ja mówię o większości _na drogach_.

    Niezależnie od Twojej opinii o absurdalności tego argumentu, to jest
    w nimi mimo wszystko sporo prawdy (choć pewnie jednak nieświadomie
    to napisał). Tak obserwując drogi to jednak nawet większość na drogach
    mniej więcej przestrzega ograniczeń prędkości, a jak doliczyć tych co
    nie jeżdżą, staruszków, pieszych i innych, to ta Twoja "większość"
    zostanie wręcz zadeptana. Niemniej część przekracza i to czasem
    znacznie.

    > To, co podkreśliłem.
    > Bo raczej napisałbym tak: po mieście to w ogóle nie ma o czym mówić, bo poza
    > odcinkami, gdzie rzeczywiście się nie da jechać powyżej 50km/h, albo gdzie
    > stoją fotoradary - większość jedzie _dużo_ szybciej.

    Jednak zaprzeczę - są miejsca gdzie ludzie w tłumie może pojadą
    szybciej, ale generalnie to już dawno nie. Zwolnili i to bardzo.
    W DC i na Śląsku. Ja wiem, że dla wielu to irytujące jest, ale
    czas się chyba przyzwyczaić. Oprócz tej zmiany widać jednak
    systematyczne poprawianie się dróg i urealnianie ograniczeń.
    Zresztą od razu uprzedzę Twoją odpowiedź - wiele osób to
    potwierdza swoimi wypowiedziami i irytacją, jak to się mendy
    ciągłą, zamiast pojechać jak 'ludzie' ;)

    > Ja nie kasuję wskazań komputera. W samochodzie, który prawie wyłącznie
    > jeździ w granicach miasta mam średnią 37km/h.

    Przerzucanie się takimi danymi nic nie daje - średnia wynika
    jednak z liczby kilometrów zrobionych w różnych warunkach.