-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kjuq6r$vcf$1@node1.news.atman.pl> <kjuvqs$1sl$1@node2.news.atman.pl>
<kjv142$7jq$1@news.task.gda.pl> <kjvgou$ioq$1@node2.news.atman.pl>
<kk0b4k$9ff$1@news.task.gda.pl> <kk0gav$lku$1@node1.news.atman.pl>
<kk0mql$4c3$1@news.task.gda.pl> <kk0pr6$vv0$1@node1.news.atman.pl>
<5163ebeb$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<kk0qep$s6$1@node1.news.atman.pl> <kk18pa$oen$1@news.task.gda.pl>
<kk93i0$hm5$1@dont-email.me> <51682604$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<kk9aj1$96v$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <kk9aj1$96v$1@dont-email.me>
Subject: Re: ITD a za nied?ugo nawet harcerze.
Date: Fri, 12 Apr 2013 18:26:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 88
Message-ID: <516835d5$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.161.162
X-Trace: 1365784021 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1251 83.6.161.162:52471
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489006
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości
W dniu 2013-04-12 17:19, J.F pisze:
>>> Nie wiem jakie są statystyki, wiem jedno: z Bielan Wrocławskich do
>>> Sycowa jadę 2-3 pasmową drogą,
>> Tylko wiesz - ile takich zmian w calym kraju zaszlo ? No, od roku
>> wyjatkowo duzo, bo to i A2 oddali i gierkowke skonczyli.
>no właśnie, można to przypisać FR
No ale jesli w calym kraju spadna wypadki ... to owszem, mozna.
No bo przeciez nie z powodu tych dwoch odcinkow autostrady.
Sa jeszcze statystyki wypadkow na poszczegolnych drogach, ale drogi
dlugie, a rozrzut spory.
Ot np 94 w 2010 - 208 wypadkow, w 2011 331.
Policja byc moze potrafi podac dane na jakim odcinku.
>>> Dużo jeżdżę dolnośląską i opolską autostradą A4 i naprawdę jest
>>> tam
>>> mało wypadków - a ruch czasem bardzo duży. Na opolskim odcinku
>>> rozumiem -
>> Ale przyjrzyj sie barierce na srodku - mocno pogieta.
>> Ale nie wiem czy naprawiaja :-)
>pewnie tak, nie mówię że nic tam się nie dzieje bo w każdym tygodniu
>coś jest, ale nawet jak kogoś obróci przy 160km/h to często jest to
>tylko stłuczką, a na DK taki manewr przy niższej prędkości będzie
>śmiertelny...
Niekoniecznie - moze akurat w nic nie trafi. Na autostradzie tez
pewnie moze po tych obrotach pod tira wpasc.
ha, ze statystyk - na "krajowej 4" 51 zmarlych na 367 wypadkow w
2011.
Na DK5 53/340, na DK11 53/300.
Jakos podobna wychodzi smiertelnosc ... choc faktycznie - to sa
wypadki z rannymi, a nie stluczki.
A na DK10 64/268 ... ale rok wczesniej 30/230.
>Ale ja to jakiś dziwny jestem bo mnie nikt nie zmusza do ostrego
>hamowania na autostradzie- może dlatego że jadąc szybciej nie ufam
>nikomu i jak widzę coś podejrzanego to zwalniam.
No i jedziesz 110 ? Bo kazdy tir jest podejrzany :-)
No dobra, nie kazdy, tylko ten co ma co wyprzedzac :-)
>> Na odcinku wroclaw-olawa to wydaje mi sie ze ruch sie zwiekszyl,
>> ale
>> moze to jakies przypadkowy zbieg dat otwarcia bramek z innym
>> zdarzeniem.
>> Ale za Olawa tlumow na drodze nie widac. Za to na A4 nadal potrafi
>> byc
>> gesto.
>gęsto to jest w piątek i poniedziałek bo trochę ludzi jednak zjeżdża
>do domu w Polsce tylko na weekend
W inne dni tez potrafi byc gesto.
>> A oplata umiarkowana, wiec az tak bardzo nie odstrecza. Zreszta
>> miedzy
>> Krakowem a Katowicami tez najwyrazniej nie odstrasza :-)
>ale część TIRów i osobówek jednak na DK94 ucieka - a bez opłat
>wybraliby A4.
Z tym ze oni za autostrady i tak by placili - bo Viatoll byl
wczesniej.
A z kolei na 94 go nie ma, choc nie wiem czy nie bedzie.
No i on ma swoj tachograf, i wolniejszy przejazd to tez sa konkretne
pieniadze.
A czy w ogole wolno im (tym ciezszym) po 94 jechac ?
No i tak jak pisalem - o ile miedzy wroclawiem a Olawa jest gesto, to
za Olawa ruch slabnie i lancuszka tirow nie widac. Za to widac na A4.
Wiec mysle ze tak duzo nie ucieka. A ewentualne mandaty moga przewazyc
szale :-)
>>Ja z resztą jak mi się nie śpieszy też wybieram DK94 lub inne
>>objazdy - bo autostradą 2x drożej (szybciej jadę więc 8,5-9l/100km
>>jest normalne, gdzie na DK spalę 6l/100km).
Moje auta nie robia takich numerow. A moze to moja noga powoduje, bo
ja na zwyklych drogach tez dociskam ... jak sie da :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.13 18:38 Artur Maśląg
- 12.04.13 18:40 masti
- 12.04.13 18:47 J.F
- 12.04.13 18:46 Gotfryd Smolik news
- 12.04.13 18:36 Gotfryd Smolik news
- 12.04.13 19:18 Gotfryd Smolik news
- 12.04.13 19:25 Artur Maśląg
- 12.04.13 19:51 Axel
- 12.04.13 20:45 masti
- 12.04.13 20:50 Artur Maśląg
- 12.04.13 20:48 masti
- 12.04.13 20:56 Artur Maśląg
- 14.04.13 16:58 ddddddd
- 14.04.13 17:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=