  • Data: 2002-06-04 09:22:08
    Temat: Re: ISP szpiegami
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Szokolo" <m...@k...pmp.com.pl> napisał:

    > A nie pamiętasz końca lat 80. i analizy prawne, stwierdzającej,
    > że wg ówczesnego prawa należało każdą transmisję przedsawić
    > - z wyprzedzeniem - do sprawdzenia "odnośnemu urzędowi"?

    Urzędowi Kontroli Radia Prasy Telewizji oraz Widowisk i Słuchowisk
    Artystycznych.
    Mieściło się to w takim niedużym budynku obok dzisiejszej Giełdy
    Papierów Wartościowych i Polskich Sieci Elektroenergetycznych.

    Były też inne urządy, które profilaktycznie i prewencyjnie dbały już,
    aby obywatele nie zostali narażeni na pranie mózgów.
    Do dziś pamiętam, jak booodaj Ministetstwo Łączności odmówiło wydania
    zgody(!) na zakup anteny satelitarnej w pewnym bloku na warszawskim
    Targówku, gdzie miała powstać taka mini kablówka. A był to rok bodaj
    1987.
    Na magnetowid też trzeba było mieć zezwolenie.

    Może zatem zasadnym jest wprowadzenie wniosków i podań o dostęp do
    internetu?
    Wpisywało by się tam w jakim celu zamierza się go wykorzystywać.
    Takie pytania zadawano mojej Mamie, gdy w I poł. lat '80 po raz enty
    złożyła podanie o telefon, na który czekaliśmy ponad 20 lat.

    Czasy się zmieniły, system też, ale ludzie pozostali ci sami. Nadl chcą
    coś kontrolować.

    Rico.
    w...@p...pl

    P.S. Parę retrospektywnych kwiatków można obejrzeć na stronie
    www.polskaludowa.com/
    Mam drobny wkładzik w rozwój tej fikaśniej strony. :-)