  • Data: 2002-06-04 09:19:54
    Temat: Re: ISP szpiegami
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek Sieradzki wrote:
    > Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    > Prostą drogą wędrujesz do wicu o bacy który zawsze nosi przy sobie
    > (potencjalne) narzędzie gwałtu.

    A nie?

    > Broń na której posiadanie trzeba mieć pozwolenie, ma tylko jedno
    > zastosowanie - zabijanie, ewemtualnie ciężkie ranienie człowieka lub
    > zwierzęcia.

    Broń ma różne zastosowania. Jednym z istotniejszych jest odstrzał
    bandytów przez potencjalne ofiary. Cel i metoda dogłębnie słuszne acz
    obrzydliwe zwolennikom pokojowego współżycia... otoczonym grupą
    uzbrojonych po zęby ochroniarzy.

    > Szyfowanie poza możliwością wykorzystania przez terrorystów ma
    > mnóstwo całkowicie lealnych i bezpiecznych zastosowań. Tak jak
    > telefon, nóż, pałka bejsbolowa, samochód, list wysłany pocztą, itd.
    >
    > Jest różnica?

    Z punktu widzenia wadzy, jedno i drugie ma to samo zastosowanie -
    tworzenie zagrożenia dla dup przyrośniętych do stołków. Więc trzeba
    zabronić posiadania broni (bo ludzie mogliby się kiedyś zebrać i
    postawić bandę sk* pod ścianę) jak i szyfrowania (pewnie się po kryjomu
    zmawiają, żeby postawić...).

    --
    I think I'm a clone now /---------------R-E-K-L-A-M-A-----------------
    there's always two of me | Ukulturalnij się! Zaprasza www.filharmonia.pl