  • Data: 2002-06-01 19:44:14
    Temat: Re: ISP szpiegami
    Od: Darek Sieradzki <d...@M...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote:

    > Mozna kogos skazac za nielegalne posiadanie broni? Mozna.
    > Przeciez powszechnie wiadomo, ze terrorysci uzywaja szyfrowania.
    > Wynika z tego, ze jak ktos szyfruje, jest potencjalnym terrorysta.

    Prostą drogą wędrujesz do wicu o bacy który zawsze nosi przy sobie
    (potencjalne) narzędzie gwałtu.

    Broń na której posiadanie trzeba mieć pozwolenie, ma tylko jedno
    zastosowanie - zabijanie, ewemtualnie ciężkie ranienie człowieka lub
    zwierzęcia.

    Szyfowanie poza możliwością wykorzystania przez terrorystów ma mnóstwo
    całkowicie lealnych i bezpiecznych zastosowań. Tak jak telefon, nóż, pałka
    bejsbolowa, samochód, list wysłany pocztą, itd.

    Jest różnica?

    DS