  • Data: 2002-06-01 18:08:18
    Temat: Re: ISP szpiegami
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ryszard Rączkowski wrote:

    > Chyba żeście się z Expertem zbratali. ;-)
    > Myślisz, że każdemu dzwoniącemu robi się zdjęcie i kojarzy z tym, gdzie
    > dzwonił?

    A czemu _nie_? Tak po prostu jest. Trzeba dbac o dobro obywateli,
    nawet jesli im sie wydaje, ze lepiej wiedza, co dla nich dobre. Mozliwo
    sci sa, wystarczy je wykorzystac. W czym problem?

    > Oczywiście! Dla dobra nauki naukowców będziemy trzymać pod kluczem.
    > Dokładnie jak konstruktorów samolotów (i nie tylko ich) w Związku
    > Sowieckim.
    > ;-)

    Nie porownuj demokratycznej Polski do zbrodniczej organizacji.

    > Mam silnie zakorzenioną niechęć do tego us(t)roju, w którym przyszło mi
    > spędzić całe dzieciństwo.

    To bardzo dobrze. Ja szczerze nienawidze komuchow juz od
    zlobka, bo nie mialem lalki Barbie. Masz pojecie jak potwornie
    cierpialem?

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach... news://pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    The vorpal blade went snicker-snack!