  • Data: 2002-06-01 07:04:26
    Temat: Re: ISP szpiegami
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> wrote in message
    news:ad6ns0$a6f$1@news.tpi.pl...

    > Dla laika tak, dla dzielnicowego również i jak najbardziej, ale wszystko
    > zależy, KTO chce poznać treść Twych przekazów.
    > Są tacy, dla których nie stanowi to problemu.

    Poczytaj, proszę, jakąś popularnonaukową pozycję o kryptografii. Dowiesz
    się, dlaczego złamanie niektórych metod szyfrowania może zająć tysiące lat
    wszystkim komputerom, jakie zostały wyprodukowane na świecie do dnia
    jutrzejszego.

    > Mam watpliwosci co do przekazania naszym sluzbom
    > Eeee, jesteś w dużym błędzie. Uwierz mi, ale te 'służby' wberw
    > obiegowym mitom bardzo rzadko stosują metody siłowe.

    Metoda siłowa, zwana też czołgową (brute force) - łamanie wiadomości poprzez
    próbowanie wszystkich możliwych kombinacji klucza.

    TomasH