    From: "AK" <R...@e...gov.waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?
    Date: Tue, 17 Dec 2002 23:09:10 +0000 (UTC)

    Dzis kontaktowalem sie w tej samej sprawie z ich helpdeskiem.
    Wrazenienia:
    1. tpsa i polpak to kpina - 2167 PLN za dostep z gwarancja transferu 0 kbps
    , tak oznajmil pan milym glosem, po czym zaproponowal cir 64kbps. i tu ROTFL
    bo mnie nie interesuje dobry wujek zabka ktory da mi wg swojego uznania
    wiecej , moze nawet caly EIR , ale zawsze moze mi znowu powiedziec "MA PAN
    64kbps cir wiec prosze go sobie zwiekszyc do 2M", Robia ze swoich abonentow
    idiotow. Ponad rok dzialalo dobrze ale zabki, chytre bestie, mysla ze maja
    monopol i niech tak dalej mysla.

    2. Konkurencja np.telenergo da swiatlowodzik, cir = eir i bez laski. Klient
    nasz pan.

    Brawo! panowie planisci w tpsa jak tak dalej pojdzie to za rok obudzicie sie
    z reka w nocniku, choc synonim waszej firmy jest juz dzis znany kazdemu ...
    [CENZURA]*****

    ---
    Pozdrawiam,
    Andrzej Kaczmarek