  • Data: 2002-12-24 09:01:21
    Temat: Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzien bez kompromitacji jest dniem straconym?

    nie chce mi sie kontynuowac tego wątku bo i tak to nie ma sensu.

    > I jeszcze przy okazji (pare osob pytalo): mam przed oczami oferte 4 - 6
    mbit
    > z TPSA
    >
    > 6 mbit - 10k PLN / m-c
    > 4 mbit - 6,8k PLN / m-c
    >
    > Kazde lacze CIR 128 kb, sam LB to ~700 PLN (w zaleznosci od ilosci lacz
    cena
    > wacha sie nieznacznie).

    zapomniales dodac ze ceny netto a ma to znaczenie w tym przypadku bo czesc
    jest na 7% VAT a czesc na 22%... aaaa no i ze instalacja LB kosztuje 1890zl
    netto co juz jest szczytem.
    Zapomniales tez dodac ze TPSA dala wam opiekuna ktory mial miec super
    mozliwosci negocjacji itd. I co ? Glupia banda &^#!(%# marketingoli z TPSA z
    tupetem wiekszym niz niegdysiejsze WTC podala wam w odpowiedzi na zapytanie
    ceny, ktore ja sie dowiedzialem przez telefon !!!
    Bo to ze oni w cenniku maja napisane - negocjowalne w ich przypadku oznacza
    ze cennik jest, ale nie tak od razu go dostaniesz.
    Jedym slowem zrobili was w bambuko z tym srunem opiekunem.
    Aaa, z czystej ciekawosc zadzwon i popytaj sie o przykladowe ceny za ATM. Bo
    szyna powiedzial ze go klamie i ze to niemozliwe zeby 1Mb kosztowal
    20tysiecy netto - ot taka naiwna wiara w dobrego wujka....

    Marcin