  • Data: 2002-12-19 08:26:14
    Temat: Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?
    Od: "AK" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najgorsze jest to, ze TPSA robi to *celowo* aby zmusic uzytkownikow polpak-t
    do przesiadki na FR/atm.
    Zauwazylem dziwna zaleznosc:
    godzina ok 00:10 , 00:30 do ok 09:30 rano (codziennie) lacze chodzi jak
    kiedys za dawnych czasow, godziny pozostale tragedia
    mysle ze jest to dzialanie z *premedytacja* ze strony tpsa. Placenie im
    ponad 2000 PLN za to ze stoi u mnie ich HDSL to smieszne :-)
    moge sobie swojego HDSL a postawic i zaoszczedze kupe pieniedzy, bo tez CIR
    bedzie 0 kbps :-)
    a 64 kbps CIR mam na modemie isdn, nawet wiecej bo razy 2, i kilka razy
    taniej niz 3000 PLN za polpak z cir 64 :-)
    BTW w rybniku jest zdaje sie dostep do netu przez pol34. polecem
    www.ck.gliwice.pl moze to was bardziej ratuje niz tpsa.

    ---
    Pozdrawiam,
    Andrzej Kaczmarek