  • Data: 2002-12-20 08:34:08
    Temat: Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?
    Od: "rashman" <w...@k...pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najgorsze jest to, ze TPSA robi to *celowo* aby zmusic uzytkownikow
    polpak-t
    > do przesiadki na FR/atm.
    I to w jakim finezyjnym stylu...

    Wczoraj otrzymalem telefon z Tpsa nt. naszego zapytania ofertowego (6 mbit z
    LB - to nie jest chyba jakas egzotyka...). Wyslane w listopadzie faksem,
    poparte telefonami (licznymi) pozostawalo bez odpowiedzi. Jak maly sie
    poczulem w momencie kiedy Pani z Tpsa oznajmila mi skad taki poslizg, jak
    niewielka jest moja 'domyslnosc' moge wiedziec tylko ja i znajomy siedzacy
    obok (mam swiadka, powtarzalem wszystko na glos co uslyszalem w sluchawce):

    - Pan Grzegorz Sz. nie odpowiedzial panstwu na maila, poniewaz od miesaca ma
    niesprawnie dzialajaca skrzynke pocztowa i nie moze wysylac maili.

    Moze to jest bolaczka Tpsa? Moze po prostu zafundowanie im kilka kont
    pocztowych rozwiaze problemy Polpaka, Neostrady?

    > Zauwazylem dziwna zaleznosc:
    > godzina ok 00:10 , 00:30 do ok 09:30 rano (codziennie) lacze chodzi jak
    > kiedys za dawnych czasow, godziny pozostale tragedia
    Moge pochwalic sie rownie pociesznym wynikiem.

    > a 64 kbps CIR mam na modemie isdn, nawet wiecej bo razy 2, i kilka razy
    > taniej niz 3000 PLN za polpak z cir 64 :-)
    I pingi lepsze.

    > BTW w rybniku jest zdaje sie dostep do netu przez pol34. polecem
    > www.ck.gliwice.pl moze to was bardziej ratuje niz tpsa.
    Rybnik z roznych wzgledow odpada. Nie slyszalem tam o dobrym centrum danych,
    a propozycja, ktora otrzymalismy od pewnego providera z Rybnika raczej byla
    w firmie tematem zartow, niz obiektem analizy i potencjalnym wyjsciem:)

    Zdecydowanie lepiej jest 50 km dalej w K-cach.

    r.