-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [ INTERIA] nie wiem, czy było.
Date: Wed, 16 May 2012 13:52:27 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3VsvCK$1BQ@mike.oldfield.org.pl>
References: <jo5fpa$vla$1@usenet.news.interia.pl> <jojcku$c97$2@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3VqfDg$17M@mike.oldfield.org.pl> <joo6tp$lei$1@news.task.gda.pl>
<jooi92$1km$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Vr7kv$18L@mike.oldfield.org.pl>
<joq7vg$lug$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3VrxSQ$19u@mike.oldfield.org.pl>
<7996354.1393.1337050305026.JavaMail.geo-discussion-forums@pbciu2>
<jovcl4$rpu$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-131-197-145.tktelekom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1337169217 10105 78.131.197.145 (16 May 2012 11:53:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 May 2012 11:53:37 +0000 (UTC)
X-User: trzypion
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2449427
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 16 May 2012 07:06:47 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
>> ostatnie 20-30 lat? Poduszki,napincze pasow, kontrolowane strefy
>> zgniotu, skladajace sie kolumny kierownicy czy silnik ladujacy pod
>> podloga? Tak sobie to po prostu zignorujesz?
>
> no wyatrczy popatrzeć na filmiki z testów dość starego velsatisa czy czego
> podobnego z wysokiej półki.
No to tak zbiorczo - kontrolowane strefy zgniotu zaczęły się w Volvo
Amazon, czyli lata 50-te. Składające się kolumny kierownicy nie wiem
dokładnie, Granada z 1973 roku miała i składająca się i łamaną - w momencie
uderzenia kierownica w kabinie leci do przodu.
Silnik lądujący pod podłoga również, bo to przy silniku wzdłuż wychodzi
naturalnie.
ja wiem, że dla większosci ludzi bezpieczeństwo pojawiło się wtedy, kiedy
marketing zaczął o tym trąbić...
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.12 13:54 Adam Płaszczyca
- 16.05.12 22:25 Iguan_007
- 16.05.12 22:59 Michał Baszyński
- 17.05.12 00:05 Adam Płaszczyca
- 16.05.12 23:45 Iguan_007
- 17.05.12 12:14 Adam Płaszczyca
- 17.05.12 13:37 Iguan_007
- 17.05.12 14:56 Michał Baszyński
- 17.05.12 15:04 Michał Baszyński
- 17.05.12 16:25 kamil
- 17.05.12 22:01 Iguan_007
- 17.05.12 22:13 Iguan_007
- 18.05.12 01:11 Adam Płaszczyca
- 19.05.12 21:01 Adam Płaszczyca
- 19.05.12 22:16 Iguan_007
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=