  • Data: 2012-05-17 16:25:41
    Temat: Re: [ INTERIA] nie wiem, czy było.
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/05/2012 22:45, Iguan_007 wrote:
    > Michal,
    > Taki "argument" ciezko obalic. Przekonales mnie, 30 letnie samochody byly znacznie
    bezpieczniejsze od wspolczesnych. Glupi ksiegowi zaprojektowali jakies poduszki,
    napinacze pasow itp. bezuzyteczne gadzety. A kiedys wystarczylo miec silne rece i sie
    dobrze zaprzec. To nic ze dwa posty wyzej masz porownanie zderzenia nowego ze starym,
    Twoja wiara w bezpieczensto starego jest wazniejsza. Z mojej strony EOT.

    Bo to wogole nie jest "argument". To jest jakiś stek bzdur człowieka
    myślącego, że 30 lat temu wielkie koncerny dokładały do interesu,
    akcjonariuszy nie interesowały zyski, a jedynym zajęciem księgowego było
    pilnowanie wypłat dla oddanych sprawie inżynierów.

    Co ciekawe, 20 lat temu tacy malkontenci jęczeli że "kiedyś to robili",
    dzisiaj tak jęczą i za 20 lat będą to samo twierdzić o dzisiejszych
    samochodach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil