  • Data: 2011-03-21 23:04:54
    Temat: Re: INFORMACJA DO DRUKU VAT-24 - ale o co chodzi?
    Od: tippyland <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Mar, 22:47, <s...@a...pl> wrote:

    > Najlepiej punkt zgodny z prawd . Jak kupi o si od popularnie zwanego
    > watowca (mo e by nim i "osoba prywatna", i firma pa stwowa, podobnie jak w
    > Polsce) zaznaczasz B. Jak osoba ta nie jest tzw. watowcem, zaznaczasz A.

    Z tego co wiem, to w polskim prawie podatkowym vatowcem zostaje sie po
    przekroczeniu jakiegos tam progu podatkowego lub z buta, wykonujac np.
    uslugi elektroniczne. Zatem sprawa rozchodzi sie o stwierdzenie, czy
    niemeic byl vatowcem, czy tez nie.

    No zesz kurczak..., czy to oznacza, ze znajomy w czasie zakupu mial
    poprosic sprzedajacego o zeznanie podatkowe z ubieglego roku? :)

    Jest to gdzies na umowie, dowodzie, itd?